علی لطیفی: شانس استقلال را برای صعود بالا می‌دانم؛ وجود سرمربی موقت تمرکز بازیکنان را برهم می زند

علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وجود سرمربی موقت در تیم استقلال تمرکز بازیکنان را برهم می زند و سرمربی قطعی عملکرد بازیکنان را بهتر می کرد. 

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال با هدایت مجید نامجو مطلق و وضعیت آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

 * وجود سرمربی موقت تمرکز بازیکنان را برهم می زند

شرایط استقلال بعد از تغییر و تحولات و رفتن مجیدی خیلی ایده آل نیست. حاشیه هایی که ایجاد شد، باعث شد جام حذفی از دست برود. این شرایط کار را برای نامجومطلق هم سخت می‌کند. انتخاب سرمربی موقت هم یک حالت بلاتکلیفی برای بازیکنان به وجود آورده است. اگر سرمربی قطعی برای تیم انتخاب می‌شد، در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود و آنها بهتر کار می‌کردند.

* بازیکنان استقلال باید با تمرکز بالا بازی کنند

شانس خوبی که استقلال آورده موضوع کناره گیری الوحده است که قطعا کمک بزرگی به این تیم برای صعود خواهد کرد. بازیکنان استقلال باید با تمرکز بالا بازی و با موفقیت در دو بازی گروهی صعودشان را قطعی کنند.

 * ساختار دفاعی و پرس کردن بازیکنان استقلال مشکل دارد

ضعف در خط دفاعی از زمان استراماچونی وجود داشت ولی چون در فاز هجومی خوب ظاهر می‌شدند خیلی در بازی‌های این تیم این ضعف نمایان  نمی‌شد  اما ممکن است در آسیا برای این تیم دردسر درست کند. ساختار دفاعی و پرس کردن بازیکنان این تیم ایراد دارد و از طرف دیگر بازیکنان دفاعی این تیم با تمرکز لازم بازی نمی‌کنند.

 * شانس استقلال را برای صعود بالا می‌دانم

با توجه به نوع بازی استقلال شانس این تیم را برای صعود بالا می‌دانم. نقش بازیکنان برای صعود از سرمربی تیم پررنگ‌تر است. بازیکنان با غیرت و تلاش می‌توانند زمینه‌ساز موفقیت تیم باشند و امیدوارم شاهد صعود استقلال باشیم.

اخبار استقلال ایران


مطالب مرتبط:

خبر مذاکره چشمی و ام صلال توسط الکاس/ چشمی این خبر حقیقت ندارد

  

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت استقلال در قطر

ج سپتامبر 18 , 2020
به گزارش مشرق، محمدحسین زرندی که در محل اردوی تیم استقلال و قطر حضور دارد گفت: روز اول در هتلی مستقر بودیم که محل اقامت پنج تیم دیگر هم بود. شرایط کلی هتل بد نبود اما حضور همزمان ۶ تیم، میزان رضایتمندی ما را کاهش داده بود. وی ادامه داد: به هم...