علی خطیر: شکایت ما هنوز پا برجاست؛ فدراسیون برای جبران قهرمان نشد در آسیا کاپ را تقدیم کرد!

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: نسبت به اهدای کاپ قهرمانی از سوی فدراسیون به تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از حرکت عجیب فدراسیون و سازمان لیگ در اهدای کاپ قهرمانی سوپر جان باشگاه های کشور به تیم پرسپولیس در حالی که هنوز رای دادگاه عالی ورزش اعلام نشده است، در جمع توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

* مثل این که مسئولان سازمان لیگ برتر به باشگاه پرسپولیس یک جام بدهکار بودند، وقتی نتوانستند در فینال لیگ قهرمانان آسیا جام بگیرند حالا جام سوپر جام باشگاه های ایران را به آن ها اهدا کردند.

* با این بی تدبیری سازمان لیگ برتر با قدرت از گذشته شکایت خود را در دادگاه عالی ورزش پیگیری می کنیم و به طور حتم تا رسیدن به حق قانونی باشگاه استقلال که ضایع شده است کوتاه نمی آییم.

* این درست که کاپ سوپر جام به باشگاه پرسپولیس اهدا شد اما آن ها باید پس از اعلام رای دادگاه عالی ورزش آن را برگردانند.

* نمی دانم چرا جام را به پرسپولیس دادند، اما پرسپولیسی‌ها باید جام را برگردانند و این موضوع واقعا برای پرسپولیس زشت است که جامی را که گرفتند دوباره پس بدهند.

شکایت استقلال پا برجا است و منتظر اعلام رای نهایی دادگاه عالی ورزش هستیم،اما باز هم می‌گویم تحویل جام به پرسپولیس کار عاقلانه‌ای نبود.

این حواشی برای فوتبال ایران خوب نیست. مسئولان به دلیل اینکه پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشدند، جام سوپر جام را به آن‌ها اهدا کردند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فوری/ سوپر جام را مخفیانه به پرسپولیس دادند/ افتخاری و فتاحی کجا هستند؟

چ نوامبر 14 , 2018
علی رغم اینکه امیر حسین فتحی اعلام کرده بو&#1583...