علی خطیر: خارج از فیفادی بازیکن به تیم ملی نخواهیم داد؛ قرارداد پاتوسی افزایش نخواهد یافت

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما در بحث همکاری با تیم ملی امید فقط تابع قوانین فیفا هستیم و بازیکنانمان را خارج از تاریخ فیفادی به تیم ملی نخواهیم داد.

 به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در مورد شرایط استقلال و قرارداد پاتوسی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* نتایج باشگاه استقلال در هفته های اخیر

خدا را شکر توانستیم تیم را در نیم‌فصل تقویت کنیم و با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان، احساس ما این است که استقلال روز به روز به روزهای اوج خود برمی‌گردد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل یک قهرمانی برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم.

* عملکرد پاتوسی در ترکیب استقلال

واقعیت این است که این بازیکن از ابتدا هم مشکلی برای بازی نداشت. به‌هرحال شیطنت‌هایی شد که باز هم خدا را شکر با کمک و تلاش فدراسیون و سازمان لیگ و پیگیری‌های فتحی این موضوع حل شد. پاتوسی هم توانسته در دو بازی گذشته به استقلال کمک کند و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم بتواند به تیم‌مان کمک کند.

 * تمدید قرارداد پاتوسی 

قرارداد این بازیکن شش ماهه و برای نیم‌فصل است، اما بند خرید دائم هم دارد. باید ببینیم با نظر شفر و همچنین با نظر فتحی تصمیم بر این خواهد بود که بند خرید دائم را در قرارداد این بازیکن عملی کنیم یا خیر.بله، با نظر سرمربی و مدیرعامل تیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. به نظر من مشکلی از این بابت وجود ندارد.

* واکنش به افزایش قیمت پاتوسی

قیمت این بازیکن اصلا بالا نخواهد رفت، همه قیمت‌ها از قبل در قرارداد نهایی شده و توافقات کامل انجام شده است.

* جلسه وینفرید شفر و امیرحسین فتحی

در جریان این جلسه نیستم و نمی‌دانم چه صحبت‌هایی بین دو طرف ردوبدل شده است، اما احتمالاً در مورد مسائل جاری باشگاه صحبت کرده‌اند.

 * بحث پرداختی به پادوانی

من قبلاً هم گفته‌ام پادووانی خیلی به گردن استقلال حق دارد. این بازیکن کل سلامتی خود را در بازی با فولاد از دست داد و شرایطش با سایر بازیکنان استقلال فرق دارد، اما الان شرایط مالی باشگاه ما خوب نیست. مطمئن باشید دغدغه باشگاه استقلال و امیرحسین فتحی هم همین موضوع است. من هر دو روز یک بار با این بازیکن صحبت می‌کنم و در جریان مراحل درمانی او هستم. تا 10 روز دیگر هم مبلغی را به حساب وی واریز خواهیم کرد. در هر صورت به نظرم پادوانی هر چقدر هم گلایه کند حق دارد، چون حق زیادی به گردن استقلال دارد.

* بحث همکاری با تیم ملی امید

حقیقت این است که هیچ باشگاهی در دنیا نمی‌تواند بگوید از دعوت بازیکنانش به تیم‌های ملی ناراحت است، چون با دعوت بازیکنان ارزش آنها بالا می‌رود. این یک پروژه برد - برد برای باشگاه‌هاست، اما موضوع این است که فیفا به طور کامل پروسه حضور بازیکنان در تیم‌های ملی را تعریف و اجبار کرده است بازیکنان در روزهای فیفا در اختیار تیم‌های ملی قرار بگیرند،‌ اما قبول کنید خارج از این پروسه حضور بازیکنان در تیم‌های ملی سخت است.از باشگاه استقلال پنج بازیکن به تیم امید دعوت شده‌اند که دو نفر آنها جزو بازیکنان اصلی تیم ما هستند ما می‌خواهیم به تیم امید کمک کنیم، اما اینکه در این برهه حساس دو بازیکن اصلی‌مان از ترکیب جدا کنیم، سخت است. با این حال همان‌طور که گفتم در روزهای فیفا کاملاً بازیکنان در اختیار تیم امید هستند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

علی خطیر: این تیمی است که هواداران انتظار دارند؛ پادوانی هر چه بگوید حق دارد

علی خطیر: هیچ اختلافی بین من و شفر نیست؛ رقم آزادسازی پاتوسی خیلی کم است

علی خطیر: هواداران نگران نباشند پاتوسی مشکلی ندارد و می تواند بازی کند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره استقلال استارت زد

چ فوریه 27 , 2019
علی کریمی که بعد از دیدار با تراکتورسازی م&#1580...