علی خطیر: اختلافی با شفر ندارم/ رقم قرارداد پاتوسی پایین است!

علی خطیر پس از پیروزی دو بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی گفت: آبی‌پوشان بازی خیلی خوبی انجام دادند و خوشحالم که توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص حضور پاتوسی و شایعاتی که پیرامون این بازیکن برای پیوستن به استقلال بود، افزود: متأسفانه خیلی‌ها نمی‌خواستند این بازیکن به استقلال بیاید اما حضور او در استقلال کاملاً قانونی بود و این فشارها هیچ تأثیری در روند حضور این بازیکن در استقلال نداشت. من از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر می‌کنم که اجازه بازی این بازیکن خارجی را صادر کردند.

خطیر در پاسخ به این سؤال که در هفته گذشته فشار زیادی بر روی شما بود، گفت: نه تنها بر روی من، بلکه مدیرعامل و بازیکنان هم فشار زیادی را تحمل کردند اما خوشحالم که این فشارها و حواشی نتوانست در روند موفقیت استقلال تأثیرگذار باشد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه هفته گذشته شفر علیه شما صحبت کرده و با شما اختلاف داشته است، گفت: تمام این صحبت‌ها شایعه است هیچ اختلافی بین ما وجود نداشته و اتفاقاً برخی اختلاف‌نظرها می‌تواند مفید واقع شود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود رقم قرارداد پاتوسی بسیار بالا بوده است، تصریح کرد: درست برخلاف گفته برخی‌ها که به دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستند، رقم قرارداد این بازیکن، بسیار پایین‌تر از آن چیزی است که گفته می‌شود.

خطیر در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال این بودیم تا بازیکنانی را وارد لیگمان کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشند نه اینکه هیچ حضور مفیدی برای فوتبال ایران نداشته باشند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی جباری: استقلال مصمم بود برنده شود؛ بازیکنان خارجی به کیفیت تیم کمک کردند

چ فوریه 20 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در دی&...