علی جباری: تیم همچنان برای موفقیت در لیگ شانس دارد؛ افرادی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بسیاری برای منافع شخصی به دنبال تخریب تمامی ارکان باشگاه هستند.

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتوگو با سایت باشگاه، ضمن انتقاد از برخی رفتارها بعد از دیدار دربی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بسیاری برای منافع شخصی به دنبال تخریب تمامی ارکان باشگاه هستند

دیدار دربی اهمیت زیادی داشت و استقلال در این مسابقه شکست خورد که این اتفاق باعث رنجش خاطر همه ارکان باشگاه، هواداران و پیشکسوتان است اما مشکل اصلی بعد از این نتیجه این است که بسیاری از افراد که پیش از این فرصتی برای حمله کردن به استقلال نداشتند، منافع شخصی را بر منافع باشگاه ارجح دانسته و حالا به دنبال تخریب تمامی ارکان تیم از مدیرعامل تا سرمربی و کاپیتان هستند.

* چرا در تیم های خود این مدل های موفقیت را به کار نگرفتید؟

متاسفانه برخی افراد که سابقه سرمربی گری در سطح اول فوتبال را به اندازه یک فصل نداشتند، منتقد اول استقلال شدند و مدل هایی را برای موفقیت استقلال ارائه می دهند. سوال من این است که چرا این مدل ها را در تیم های خود به کار نگرفتید تا بعد از نیم فصل و یا کمتر از چند مسابقه شما را کنار بگذارند؟

* تیم همچنان برای موفقیت در لیگ شانس دارد

استقلال در 7 مسابقه ابتدایی نیم فصل، 8 امتیاز اختلاف را در شرایطی که بازی های دشواری پیش رو داشت، کاهش داد و به 2 امتیازی صدر رسید و حالا 7 مسابقه برای کاهش فاصله 5 امتیازی فرصت دارد و همه می دانند که تیم همچنان برای موفقیت در لیگ شانس دارد اما متاسفانه برخی که سابقه حضور آنها در استقلال به 2 سال هم نمی رسد از حالا به دنبال محاکمه تیم هستند.

* افرادی با کمتر از دوسال حضور در استقلال به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند

مطمئنا در این مسیر طی شده اشتباهاتی رخ داده است اما باز هم می گویم رفتارها و مصاحبه های این چنینی که یک نفر به عنوان مقصر قطعی و نهایی معرفی شود، تنها برای ضربه زدن به استقلال و رسیدن به نیت های فردی است. افرادی که با کمتر از 2 سال حضور در استقلال چنین ادعایی انجام می دهند، نه تنها به فکر استقلال نیستند بلکه به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند تا به اهداف خود برسند. خیر خواهان استقلال می توانند تمامی صحبت های خود را که به سود باشگاه است، به مدیریت تیم و اعضای کادرفنی و پیشکسوتان داخل باشگاه منتقل کنند تا ضمن حفظ آرامش برای بهبود شرایط تیم اقدامات لازم انجام شود.  من از همه دعوت می کنم تا با هماهنگی پیشکسوتان و کمک های آنها، اقداماتی انجام دهند تا تیم بتواند به لیاقت خود در لیگ برتر و آسیا برسد. قطعا این مهم با کمک پیشکسوتان ممکن می شود و دلسوزان استقلال از این مسیر می توانند به تیم خود کمک کنند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی جباری: شفر ضعیف عمل کرده است؛ نداشتن زمین تمرین بهانه است!

علی جباری: استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد؛ منشا به اعصابش مسلط باشد!

علی جباری: استقلال مصمم بود برنده شود؛ بازیکنان خارجی به کیفیت تیم کمک کردند

علی جباری: تیم شکل گرفته ولی کامل نیست؛ همه مشکلاتمان رو به گردن داور نمی اندازیم

علی جباری: سال‌هاست که می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؛ ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود

علی جباری: وزارت ورزش بسیج شده تا استقلال را نابود کند؛ کاشیما با ذخیره هایش قهرمان آسیا شد

سوپر جام مخفیانه به تیم دوم پایتخت رسید؛ فدراسیون مرهمی بر عقده 50 ساله سوگولی‌ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش علی خطیر به خبر توهین به پاتوسی و رفتن او از ایران/ اظهاران مدیربرنامه پاتوسی دور از واقعیت است

د آوریل 1 , 2019
معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مدیر برنامه بازیکن استقلال واکنش نشان داد و گفت: در صورت تکرار ماجرا باشگاه پیگیری از طریق مجاری قانونی داخلی و بین اللملی حق خود می داند. به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه...