عزیزیان: استقلال جوابم را نداد، من هم شکایت کردم

به گزارش مشرق، سعید عزیزیان درباره اینکه باشگاه استقلال طلبش را پرداخت نکرده است، گفت: وقتی از این باشگاه جدا شدم، طبق تفاهم‌نامه‌ای که امضا کردیم قرار شد ۶۵ درصد از مبلغ قراردادم را در سه قسط بدهند. قسط اول را بعد از چند روز دادند، ولی موعد قسط دوم ۳۱ اردیبهشت ماه بود که پرداختی صورت نگرفت. موعد قسط سوم هم ۳۱ خرداد است. همانطور که گفتم هنوز قسط دوم را باشگاه پرداخت نکرده است و من هم هر چه تماس گرفتم، پاسخ روشنی از باشگاه نگرفتم.

وی ادامه داد: وقتی باشگاه استقلال جوابم را نداد، من هم تصمیم گرفتم که در کمیته تعیین وضعیت شکایت کنم و این کار را انجام دادم. در ضمن در تفاهم‌نامه‌ای که امضا کردیم این بند هم گنجانده شد که اگر باشگاه در پرداخت اقساط دیرکرد داشته باشد، باید تمام مبلغ قراردادم را بدهد. من چند بار پیگیر دریافت طلبم شدم، ولی باشگاه جوابی نداد و حالا منتظر هستم تا تکلیف شکایتم مشخص شود. جالب اینجاست که به من پیغام دادند از شکایتم صرف‌نظر کنم تا طلبم را بدهند، ولی دیگر این کار فایده ندارد، چون من آن زمان پولم را می‌خواستم و حالا شکایت کردم تا کل مبلغ قراردادم را بگیرم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد تمامی مبلغ قراردادم را بدهند، در مجموع ۹۱ میلیون تومان می‌شود. جالب اینجاست که من برای راه انداختن یک کسب و کار برای پسرم دنبال وام صد میلیون تومانی هستم و تا حالا هم دنبال گرفتن وام نرفته بودم. طلبی که از استقلال دارم برای باشگاه چیزی نیست و صبر می‌کنم تا کمیته تعیین وضعیت در این مورد تصمیم بگیرد. وقتی یک باشگاه تفاهم‌نامه‌ای را با بازیکن یا مربی امضا می‌کند باید به تعهداتش پایبند باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قرعه کشی جام حذفی با احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس

چ ژوئن 9 , 2021
به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال در تهران و با حضور مدیر یا مدیرعامل ۸ باشگاه حاضر در این رقابت ها برگزار می شود. آلومینیوم ارا...