عبدالعلی چنگیز: استقلال نیاز به ستاره دارد؛ می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود!

عبدالعلی چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با تمریناتی که استراماچونی برای بازیکنان در نظر گرفته، این تیم می‌تواند به آینده امیدوار باشد.

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از آغاز تمرینات زیر نظر استراماچونی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* آغاز تمرینات زیر نظر استراماچونی؟

با تمرینات خوب و با نشاطی که سرمربی آبی‌پوشان برای بازیکنان در نظر گرفته، می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.

* نبود یک دروازه‌بان خوب در کنار حسینی؟

این موضوع می‌تواند انگیزه حسینی را از بین ببرد. آبی‌پوشان باید یک دروازه‌بان خوب را به خدمت گرفته تا هم حسینی و هم دروازه‌بان جدید، با جدیت بیشتری تمرین کنند زیرا اگر حسینی تنها باشد، انگیزه‌هایش از بین می‌رود و نمی‌تواند همانند فصل گذشته، عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

* حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست استقلال؟

قبل از هر چیز باید از اصغر حاجیلو تشکر کنیم که در مدت زمان حضورش به عنوان سرپرست، تلاش زیادی کرد تا بتواند آرامش را در اردوی استقلال نگه دارد. حالا با آمدن زرینچه، امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد. وی از تجربه خوبی برخوردار است و با علم به اینکه سال‌ها به عنوان بازیکن و کاپیتان حضور داشته، کاملاً به تیم اشراف دارد. علاوه بر این، نزد بازیکنان و هواداران استقلال از احترام خاصی برخوردار است و هرگز نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم که حتی طرفداران تیم رقیب هم به او بی‌احترامی کنند. بنابراین زرینچه فردی شایسته برای این پست است و آرزو می‌کنم بتواند در سمت جدید خود موفق باشد.

* حضور بازیکنان جدید و به خدمت گرفتن شیخ دیاباته مهاجم جدید استقلال؟

آبی‌پوشان بازیکنانی را گرفته‌اند که می‌توان به آینده آنها امیدوار بود البته استقلال نیاز به ستاره هم دارد؛ بازیکنانی که از تجربه بالایی برخوردار باشند و بتوانند در مواقع لزوم، از این تجربه به نحو احسن استفاده کنند. در مورد حضور شیخ دیاباته هم باید بگویم این بازیکن عملکرد قابل قبولی داشته و اگر بتواند خود را با سایر بازیکنان هماهنگ کند، شرایط خوبی در استقلال خواهد داشت و می‌تواند یاد مامه‌تیام را برای هواداران استقلال زنده کند.

* صحبت پایانی؟

هواداران استقلال این روزها بی‌صبرانه منتظرند تا لیگ شروع شده و عملکرد کادر فنی و بازیکنان جدیدشان را ببینند البته به آنها توصیه می‌کنم که صبور باشند و اجازه دهند کادر فنی با آرامش کارش را انجام دهد زیرا در هفته‌های اول، تیم‌ها عملکرد خوبی نخواهند داشت ولی هر چه از زمان بازی‌ها بگذرد، هماهنگی‌ها بیشتر شده و دست سرمربی برای تغییرات تاکتیکی و تعویض‌های فنی، بازتر خواهد بود.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زندگی کارمندی اللهیار صیادمنش در قلب استانبول

د جولای 8 , 2019
مطالب منتشر شده در این سایت ، الزاماً نظر و موضع رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیست . استفاده از مطالب این سایت ، صرفاً با ذکر منبع مجاز می باشد .Let's block ads! (Why?)...