عبدالرضا موسوی: اتفاقات امارات در شأن باشگاه استقلال و نام ایران نبود؛ به دنبال سمت، پست و مقام نیستم

عبدالرضا موسوی

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: آمده ام در حوزه اقتصادی ایده‌های خود را اجرایی  می کنم تا خود باشگاه درآمدزایی کند

به گزارش استقلال نیوز، عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از بازگشت از قطر در خصوص پیروزی استقلال و اتفاقات چند روز اخیر اردوی استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

اتفاقات رخ داده در امارات در شأن باشگاه استقلال و نام ایران نبود

الان نباید کام مردم را تلخ کرد ولی و بعدا در فرصت  خوب اطلاعات را تقدیم می کنم. اتفاقات رخ داده در امارات در شأن باشگاه استقلال و نام ایران نبود اما اجازه بدهیم چند روز زمان بگذرد چون مردم خوشحال هستند که هر دو نماینده ایران پیروز شده اند.

روح شرکت زاگرس هم از بدهی ۴۵۰۰ دلاری خبر نداشت

من سند لغو سفر استقلال به امارات را منتشر می کنم. روز یکشنبه سازمان هوایی امارات ایمیلی را منتشر کرد که یک بدهی ۴۵۰۰ دلاری بابت زاگرس ارائه کردند که به سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ برمی‌گشت. باور کنید  روح شرکت زاگرس هم از آن خبر نداشت. علیرغم این که  یک شرکت اماراتی بدهی سنگین میلیون دلاری به ما دارد و عرف این نیست که به خاطر۴۵۰۰ دلار مجوزی را که صادر کردند را باطل کنند ولی ما تحمل کردیم و با مجیدی هماهنگ کردیم  و همان لحظه تصمیم سریع گرفتیم که تیم به هتل برود و  استراحت کند. همه خیلی ناراحت بودیم اما آن غیرت بچه ها و بازیکنان ایرانی بود که دیدید این بردها را رقم زد.

به دنبال سمت، پست و مقام نیستم

از اینکه تیم اعتماد کرده و کنارشان هستم، تشکر می‌کنم. خیلی به دنبال سمت و پست و مقام نیستم و می‌خواهم به کشورم یک خدمتی داشته باشم. مردم ما شایسته خدمت‌رسانی هستند و هر کسی در هر زمینه‌ای می‌تواند، باید برای این کشور، نظام و مردم کمکی انجام دهد و نباید کوتاهی انجام دهد. من احساس کردم در این حوزه می‌توانم کمکی به استقلال داشته باشم و پیشقدم شدم. واقعا استقلال در این چند وقت اخیر اذیت شده بود و هواداران‌ هم ناراضی بودند، به همین دلیل ما آمدیم تا کمک کنیم. اگر هم  من عضو هیأت مدیره باشگاه نشوم، اتفاق خاصی نمی‌افتد چون واقعیت من برای دل مردم وسط آمدم و به دنبال دنبال کاغذ و مدرک در استقلال نیستم.

* آمده ام در حوزه اقتصادی ایده‌های خود را اجرایی  می کنم تا خود باشگاه درآمدزایی کند

از روز اول که آمدم، هدفم این نبود که از جیبم پولی را خرج کنم و بگویم به این دلیل باید در باشگاه باشم. باشگاه برای دولت و خود مردم است. در این مقطع پول‌ها را تزریق می‌کنم و اگر فرصت داشته باشم، ایده‌های خود را در حوزه اقتصادی و باشگاه اجرایی  می کنم تا خود باشگاه درآمدزایی کند، نه اینکه منتظر کمک من یا دیگران باشد. این پتانسیل در استقلال وجود دارد تا خودش در بحث آکادمی، ورزشگاه‌سازی، کمپ و ... اقداماتی انجام دهد. ما هم دنبال اختراعات جدید نیستیم و کارهایی که در باشگاه‌های حرفه‌ای انجام می‌شود را می‌خواهیم دنبال کنیم و به نتیجه برسیم. امیدوار هستم به آن سمت حرکت کنیم، نه اینکه بخواهیم پول بگیریم و پول بدهیم  چون باور کنید اگر گنج قارون هم باشد، روزی تمام می‌شود.

  اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد در دوحه نسخه الریان را پیچید؛ آسیا.. به استقلال بزرگ تعظیم کن!

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ استقلالِ فرهاد کویتی ها را در دبی به خاک و خون کشید؛ بی نظیر مثل سید و شیخ!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازتاب شکست سنگین الریان در رسانه‌های عربی

چ ژانویه 29 , 2020
به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای حساس پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، الریان در ورزشگاه خانگی خود از استقلال پذیرایی کرد و با 5 گل تن به شکست داد. شکست سنگین الریان آن هم در خانه باعث شد تا انتقادهای زیادی از این تیم مطرح شود. واکنش برخی رسانه‌های عربی ر...