صمد مرفاوی: استقلال در خط دفاعی مشکل دارد؛ فعلا نمی توانم کیفیت دیاباته را تایید کنم!

صمد مرفاوی

سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال گفت: استقلال هنوز در خط دفاعی مشکل دارد و باید هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کند!

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص پیروزی پُرگل استقلا مقابل تراکتور و همچنین شرایط این تیم در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* استقلال با نظم و دیسیپلین بازی می کند

رد بدل شدن شش گل برای هر بیننده، لذت خاصی دارد. با توجه به میزبانی تراکتور و امتیازاتی که این تیم گرفته بود، دو تیم در شرایط متفاوتی قرار داشتند. این مسابقه، دیدار تیمی با نظم و دیسیپلین مقابل یک تیم، بدون نظم تیمی بود. نظم تیمی استقلال پس از دریافت گل اول به‌هم نخورد و همان بازی قبلی خود را ارائه کرد.

* منطقی بازی کردن شاگردان استراماچونی برگ برنده این تیم است

تراکتور از امتیاز میزبانی خود استفاده می‌کرد و در جدول هم شرایط بهتری داشت. در مقابل استقلال شروع خوبی داشت و بازی را منطقی آغاز کرد. در ادامه تراکتوری‌ها با استفاده از جو ورزشگاه و شور و هیجان تماشاگران خود به گل رسیدند و فکر می‌کردند بازی تمام شده است. استقلالی‌ها اما به بازی منطقی خود ادامه داده و به گل هم رسیدند. استراماچونی در نیمه دوم، تفکرات خود را تغییر نداد و تیمش به نتیجه موردنظر رسید.

* استقلال هنوز در دفاع مشکل دارد

استقلال در دفاع مشکلاتی داشت که این موضوع در گل‌های تراکتور نمایان بود. تراکتور احساسی بازی کرد، استقلال را دست‌کم گرفت و در خط دفاعی هم بی‌نظم بود. این تیم متکی به مهره‌های خود بود که استقلال، تمام این بازیکنان را مهار کرد و با استفاده از فرصت‌های به دست آمده، به گل رسید.

* استقلال هنوز خیلی کار دارد تا تیم خوبی شود!

استقلال هنوز خیلی کار دارد. تیم به این دلیل تراکتور را شکست داد که حریف با استفاده از امتیاز میزبانی، تصور می‌کرد که امتیازات کامل این مسابقه را دارد و با غرور وارد زمین شد. این تکبر باعث شد که تیم دنیزلی موفق نشود. نباید فکر کنیم با این پیروزی، کار تمام شده است. استقلال راهی طولانی در پیش دارد.

* استقلال نباید از پیروزی مقابل تراکتور مغرور شود

استقلال باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و نباید با این پیروزی مغرور شود. نباید این برد را خیلی بزرگ کنیم و شکست تراکتور باید باعث شود که کادر فنی، بیشتر فکر کند. استقلال لیگ را بد آغاز کرد و الان زمان حساسی محسوب می‌شود. تیم نباید دچار غرور شود، وگرنه همان اتفاقی رخ می‌دهد که تراکتور بابت آن مقابل استقلال مجازات شد.

* فعلا نمی توانم کیفیت دیاباته را تایید کنم

نمی‌توانیم از الان بگوییم که دیاباته بازیکن بسیار باکیفیتی است. دیاباته اوایل فصل مصدوم شد و کمکی به تیم نکرد. شرایط بازی برابر تراکتور به گونه‌ای بود که باید از این فرصت‌ها استفاده می‌کرد که همین اتفاق هم رخ داد. مهاجم خارجی که به فوتبال ایران می‌آید، باید این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند. امیدوارم استقلال و دیاباته، شرایط فعلی خود را حفظ کنند.

* هواداران با دلایل قانع کننده از مدیریت باشگاه گلایه دارند

با شروع بد تیم در لیگ برتر، جدایی بازیکنان کلیدی، هواداران نسبت به مدیران باشگاه حساس شده‌اند. باید میان هواداران و مدیران باشگاه، همدلی باشد تا استقلال به سیر صعودی خود ادامه دهد.

* کالدرون نتیجه حرف هایش را مقابل ماشین سازی دید

کالدرون یک مربی باتجربه است و قبل از مسابقه علیه استقلال حرف زد، اما نتیجه کارهای خود را در دیدار برابر ماشین‌سازی دید. به نظرم همین کافی است و نیازی به شکایت نیست. وقتی فکر یک مربی مشغول یک تیم دیگر است، چنین اتفاقی هم برای تیمش رخ می‌دهد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ تراکتور سواری با شیخ؛ عبور از 1000 با چوبله های تبریزی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا نعلچگر: استقلال از هر نظر بهترین تیم ایران است؛ در قلب دفاع استقلال هنوز مشکل وجود دارد 

ی نوامبر 3 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امروز می‌توان به جرات گفت استقلال از هر نظر که حساب کنید بهترین تیم ایران است. به گزارش استقلال نیوز، رضا نعلچگر پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال در این فصل و پیروزی این تیم مقابل تراکت...