صادق ورمزیار: کادرفنی امسال باید پاسخگوی نتایج باشد؛ شرایط استقلال و الهلال قابل مقایسه نیست

صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امسال و در ابتدای فصل کادرفنی خودش تیم را خواهد بست و با این شرایط می توان در پایان فصل عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایرنا، در خصوص عملکرد استقلال و وضعیت نقل و انتقالات این تیم، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

          

* عملکرد استقلال؟

یکی از مشکلات استقلال این بود که تیم در نیمه راه در اختیار کادرفنی فعلی قرار گرفت که این مشکل ساز بود اما امسال و در ابتدای فصل کادرفنی خودش تیم را خواهد بست و با این شرایط می توان در پایان فصل عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود شرایط و وضعیت تیم در طول یک فصل چگونه رقم خورده است، از سویی دیگر کادرفنی هم در خصوص نتایج و جایگاهی که تیم به دست می آورد باید پاسخگو باشد و نسبت به انتظارت هواداران واکنش مثبتی نشان دهد.

فوتبال مانند یک پازل است، اگر قطعات این پازل کامل نشود طبیعی است که کار به درستی پیش نمی رود، استقلال برای این که بتواند پازل خود را کامل کند باید در ابتدا مهره های کلیدی فصل قبل را حفظ کند و بعد از آن نیز با بررسی نقاط ضعف خود، نفرات جدیدی را در اختیار بگیرد که مکمل بازیکنان دیگر باشند. هر چند استقلال در فصلی که گذشت به مراتب بهتر از سال های قبل بود اما برای رسیدن به نقطه ایده آل هنوز فاصله دارد و باید ترکیب بهتری داشته باشد.

میلیچ، نادری، دیاباته، قائدی و ارسلان مطهری نامشان در خروجی های باشگاه بوده و مطرح است اما من هنوز به عنوان یک استقلالی ورودی های باشگاه را نمی دانم. این مساله باید در روزهای آینده مشخص شود و استقلال نفرات مورد نظر خود را بگیرد تا در ادامه راه بتواند موفق باشد.

* جذب نفرات جدید؟

وظیفه مربی این است که با بازیکنان صحبت کند، چهره های مد نظر خود را به باشگاه اعلام و لیست ورودی و خروجی خود را معرفی کند، مابقی کار هم در اختیار مدیرعامل است که قراردادهای آنان را به سرانجام برساند. اگر این امور درست انجام شود استقلال مشکلی نخواهد داشت و می تواند با برنامه ریزی گام در راه قهرمانی بردارد. 

* بازی استقلال برابر الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟

هیچ وقت نمی توانیم فوتبال خودمان را با تیم های متمولی مانند الهلال عربستان مقایسه کنیم چرا که شرایط مالی و امکاناتی که در اختیار دارند به مراتب بهتر از ماست اما استقلال همیشه در برابر چنین تیم هایی خوب نتیجه گرفته و با کار گروهی به اهداف خود رسیده است.

* بازی های تیم ملی فوتبال ایران؟

هر چند خیلی از دوستان اعتقاد دارند بازی های سختی در پیش نداریم اما به نظر من بازی های مشکلی است و اگر بی دقتی کنیم، دچار مشکل می شویم. شرایط آنطور که برخی ها فکر می کنند نیست و اگر بی تفاوت باشیم گرفتار خواهیم شد و از الان باید به فکر روزها و مسابقات در پیش باشیم.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

جواد قراب در گفت وگو با استقلال نیوز/ وزیر ورزش به من گفت علاقه خاصی به پرسپولیس دارد؛ چرا نباید از مجیدی حمایت کنم؟!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی نامداری: به دلیل بی لیاقتی آقای مددی همه اعضای هیات مدیره استعفا دادند؛ حد فریادشیران چرخاندن یک زمین چمن است

ش آگوست 21 , 2021
مشاور پیشین هیات مدیره استقلال(تاج) پس از اظهارات معاون این باشگاه علیه خود گفت: حضور این افراد شان باشگاه استقلال را پایین آورده است، از فریادشیران شکایت خواهم کرد. به گزارش استقلال نیوز، علی نامداری مشاور پیشین هیات مدیره استق...