شفر استقلال را تهدید کرد +عکس

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از دیدار استقلال و پدیده در لیگ هیجدهم توسط مسئولان استقلال از کار برکنار شد و از آن روز منتظر مذاکرات با مسئولان این باشگاه برای تسویه حساب شده است.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید

سرمربی آلمانی که یک فصل دیگر با استقلال قراردادداشت در جدیدترین اظهارنظر خود مدعی شد که مدت‌ها است منتظر تسویه حساب مالی خود و همکارانش با باشگاه استقلال بوده ولی واکنشی از سوی مسئولان این باشگاه ندیده است.

وی در ادامه ضمن تهدید استقلال به شکایت گفت: روز گذشته تصمیم نهایی خودم را برای شکایت از استقلال به فیفا گرفته‌ام و با وجود اینکه هواداران این باشگاه برایم بسیار با ارزش هستند ولی از طریق وکیلم پیگیر مطالباتم خواهد بود.

شفر همچنین ضمن تشکر از سه کاپیتان تیمش گفت: رحمتی، منتظری و حیدری قلبی آبی دارند که در فصل گذشته کمک‌های زیادی به تیم کردند و بدون شک آنها در کنار هم می‌توانند استقلال را به موفقیت برسانند.

طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون عقد قرارداد شفر با باشگاه بنی‌یاس امارات مطرح شدکه هیچکدام از مقامات رسمی باشگاه اماراتی و خود شفر این موضوع را تأیید نکردند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایمان عالمی: مدیران به هواداران هم فکر کنند؛ آینده برای استقلال روشن نیست!

ج ژوئن 7 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسئولان همیشه تعلل داشته و نسبت به انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید مثل فصل گذشته دیر اقدام می کنند. به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این روز...