شرط استقلالی‌ها برای بازگشت به تمرین

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته پس از برتری مقابل نفت مسجد سلیمان در تمرینات شرکت نکردند و مجددا دست به اعتصاب زدند. آبی پوشان پیش از این مسابقه هم اعتصاب کرده بودند.

اعتصاب مجدد بازیکنان استقلال به دلیل عدم برطرف شدن مشکلات مالی است. پیش از بازی با نفت، اصغر ملکیان، عضو هیات مدیره باشگاه در اردوی شاگردان فرهاد مجیدی حضور یافت و به آنها وعده داد که درصد قابل توجهی از مطالبات آنها پرداخت شود.

در حالیکه دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ بیستم باقی مانده روز گذشته بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شد اما رقم دریافتی از مبلغی که آنها انتظار داشتند کمتر بود تا به اعتصاب خود ادامه بدهند.

اکنون در فاصله سه روز مانده به بازی با نساجی در هفته بیست و نهم بازیکنان استقلال شرط گذاشته‌اند تا زمانی که دریافتی آنها به ۷۰ درصد قراردادشان نرسد، در تمرینات شرکت نخواهند کرد که این مسأله احتمال غیبت آنها در بازی خارج از خانه در صورت عدم اقدام جدید هیات مدیره را قوت می‌بخشد.

حال بازیکنان مجیدی که با برتری مقابل نفت جایگاهشان در رده سوم جدول رده بندی را تثبیت کرده‌اند در انتظار پیامک حساب مبلغ مورد نظر به حسابشان هستند تا روند برگزاری تمرینات را از سر بگیرند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زمان قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی

پ جولای 22 , 2021
به گزارش مشرق، مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۴ مرداد از ساعت ۱۵ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور نمایندگان تیم‌های صعودکننده به این مرحله برگزار می شود.به این منظور و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته ...