شاهین بیانی: هواداران استقلال فقط قهرمانی می خواهند؛ دلم برای بازیکنان و سرمربی جدید استقلال سوخت!

شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال از تیم‌شان فقط قهرمانی می‌خواهند اگر با تیم امید هم در لیگ شرکت می‌کردیم، جزو چهار تیم اول می‌شدیم.

به گزارش استقلال نیوز،شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* افسوس می خورم از شانس های به وجود آمده استفاده نکردیم

هواداران استقلال از تیم‌شان فقط قهرمانی می‌خواهند و دومی تا دهمی برای آنها فرقی ندارد. اگر با تیم امید استقلال در لیگ شرکت می‌کردیم، جزو چهار تیم اول می‌شدیم. افسوس می‌خورم که پس از دربی که همه فکر می‌کردند شانس قهرمانی نداریم اما این همه شانس به وجود آمد و استفاده نکردیم. گفته بودم استقلال طوری بازی کند که وقتی آخر لیگ فرا رسید، افسوس دربی را نخورد، اما دقیقا همین اتفاق افتاد. از بازی با سایپا گرفته تا دیدار با نفت آبادان چند امتیاز از دست دادیم؟ معلوم بود پرسپولیس وقتی در سه جام شرکت کرده، نمی‌تواند شرایط خودش را حفظ کند. تنها نکته این چند بازی اخیر، تجربه‌ای برای فرهاد مجیدی شد، آن هم اگر قرار است نفر اول استقلال باشد.

* دلم برای بازیکنان و سرمربی جدید استقلال سوخت

چیزی که ما در تلویزیون دیدیم، توپ مهدی قائدی از خط رد نشده بود. واقعا دلم برای بازیکنان و سرمربی جوان استقلال سوخت که برای تیم زحمت می‌کشیدند. استرس و فشار گرما بالا بود و واکنش‌های فرهاد مجیدی به عدم پذیرش گل استقلال طبیعی بود. اکثر کارشناسان داوری گفتند که گل استقلال سالم بود، اما حق تیم را ضایع شد. اگر استقلال بازی را می‌برد، شانس زیادی برای قهرمانی داشت. همه اینها دست به دست داد تا استقلال نتیجه لازم را نگیرد.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گاف مجیدی و نکته ای که ثابت شد

د مه 13 , 2019
به گزارش مشرق، مجیدی صبح را با یک استوری توفانی آغاز کرد. احتمالاً یادش نبود که حالا سرمربی تیمی است که مدیرانش را وزارت ورزش انتخاب می‌کند و حضور خودش هم در همین تیم با حمایت و نظر مثبت آنها صورت گرفته. او یادش نبود و سر همین قصه در پستی، وزیر و معاون...