سیروس دین محمدی: استقلال زیبا بازی می‌کند و لایق قهرمانی است؛ الان وقت تعریف و تمجید است!

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال رو به جلو و بسیار زیبا بازی می‌کند و لیاقت صدر جدول و قهرمانی را دارد.

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2 -2 سپاهان و استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی سپاهان و استقلال؟

واقعاً‌ فوتبال خیلی زیبایی بود و همه از دیدن این بازی لذت بردند. استقلال خیلی خوب بازی کرد و از حریف هم خیلی بهتر بود. این تیم در دو نیمه عملکرد خوبی داشت ولی سپاهان از تک موقعیت لحظه آخرش استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند. در کل شاهد یک بازی فنی و با کیفیت بودیم.

* تقابل امیر قلعه‌نویی با استقلال در این بازی؟

قلعه‌نویی از خانواده استقلال است و شک نکنید که او یکی از زحمتکشان و بزرگان باشگاه به حساب می‌آید. در این تقابل‌ها باید حرمت‌ها حفظ شود و این طبیعی است که هر مربی در هر تیمی که کار می‌کند باید طرفدار همان تیم باشد و در دنیای حرفه‌ای فوتبال این حرف‌ها دیگر وجود ندارد. کسب یک امتیاز مقابل سپاهان در اصفهان نتیجه بدی نیست, هرچند استقلال می‌توانست در این بازی پیروز شود اما با این تساوی روند مثبت تیم قطع نشده است. همیشه گفته‌ام اگر بازیکنان و تیم خوب بازی کنند ما تعریف می‌کنیم و اگر ضعیف باشند از آنها انتقاد منطقی خواهیم کرد. با کسی مشکلی نداریم و الان وقت تعریف و تمجید کردن از استقلال است.

* آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

استقلال اگر نتیجه بازی با سپاهان را حفظ می‌کرد الان صدرنشین بود. این سبک بازی که از تیم می‌بینم نشان می‌دهد این تیم لیاقت قهرمانی را دارد. استقلال رو به جلو و بسیار زیبا بازی می‌کند و لیاقت صدر جدول و قهرمانی را دارد.

* گلزنی امید نورافکن برای سپاهان در لحظات پایانی و اینکه در ابتدای فصل هواداران به عدم بازگشت این بازیکن به استقلال اعتراض داشتند؟

نورافکن فوتبالش را از پایه‌های استقلال یاد گرفته و در تیم جوانان و امید‌ استقلال نیز شاگرد من بوده است. او محصول آکادمی باشگاه است و هواداران هم برای همین ناراحت بودند که امید باید به استقلال باز می‌گشت ولی فوتبال حرفه‌ای این مسائل را نمی‌تابد.

 

اخبار تیم استقلال

     


 مظالب مزتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قسمت باشد دوباره برای استقلال بازی می‌کنم

ی دسامبر 1 , 2019
به گزارش مشرق، فصل قبل چندان بازی‌های خوبی انجام نمی‌داد. این فصل دوباره اوج گرفت و به یکی از ستاره‌های استقلال تبدیل شد اما مصدومیت سنگین باعث شد در اوج، مجبور به کنار ماندن از استقلال شود آن‌هم در روزهایی که تیم استراماچونی دلچسب و قدرتمند بازی می‌کن...