سید پندار توفیقی در گفت‌و گو با استقلال‌نیوز: مشکل استقلال با رفتن مددی حل نمی‌شود؛ اول از همه باید اسپانسرهای تحمیلی را کنار گذاشت

پندار توفیقی

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: اگر واقعا هدف وزارت وررش نجات استقلال و حل مشکلات این باشگاه است، باید آن را به پیشکسوتان و صاحبان واقعی‌اش واگذار کند.

سید پندار توفیقی معاون ورزشی سابق استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص اخراج احمد مددی و تغییرات مدیریتی این باشگاه و چگونگی برون رفت از بحران موجود صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با استعفا یا همان اخراج مددی تا چه حد به درست شدن شرایط امیدوار باشیم؟

مشکل استقلال با رفتن مددی و آمدن هر شخص دیگری حل نمی‌شود. استقلال ابتدا باید از دخالت‌های وزارتخانه ورزش و جوانان آزاد شود. اگر واقعا هدف وزارت وررش نجات استقلال و حل مشکلات این باشگاه است، باید آن را به پیشکسوتان و صاحبان واقعی‌اش واگذار کند. آقایان مددی، فتحی، سعادتمند و.. هر بزرگوار دیگری مهره‌های وزارت‌ ورزش هستند و اوامر و دستورات وزیر را پیاده می‌کنند.

* اسامی عنوان شده برای مدیرعاملی استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

آمدن و اضافه شدن اسامی عنوان شده هیچ فایده‌ای ندارد. استقلال باید توسط پیشکسوتان و هواداران متمول این تیم اداره شود تا باشگاه نجات پیدا کند در غیر این صورت این رفتن و آمدن‌ها هیچ دردی را دوا نمی‌کند و اتفاق خوبی نخواهد بود.

باشگاه باید با یک برنامه مدون ۳ تا ۵ ساله و با  اخذ ضمانت های لازم در اختیار پیشکسوتانی که سوابق مدیریتی مناسب دارند و همچنین هوادارانی که هم در بخش مدیریتی قابلیت فراوان دارند و هم در بخش سرمایه‌گذاری و اسپانسرینگ قرار داده شود وگرنه با رفتن و آمدن این و آن و دخالت‌های وزارتخانه، تزریق افرادی از دولت به باشگاه، اسپانسر تحمیلی، بی‌پولی و.. کاری از پیش نخواهیم برد. به نظر من اول از همه باید این اسپانسرهای تحمیلی را کنار گذاشت و دستشان را از باشگاه کوتاه کرد.

* گویا معاونین سلطانی فر هنوز هم در وزارتخانه حضور دارند و برای استقلال تصمیم گیری می کنند..

قبلا هم گفته بودم که آقای سجادی از معاونین وزیر سابق دوری کنند. این‌ها همان افرادی هستند که سیاست‌های آقای سلطانی‌فر و قبل از او آقای گودرزی را پیاده کردند و سال‌های سال است ورزش و فوتبال این مملکت را به سمت نابودی بردند.
آقای سجادی اگر واقعا می‌خواهد اقدام مثبتی انجام دهد ابتدا این بزرگواران را از مجموعه مدیریتی ورزش کشور دور کند.

* خصوصی سازی استقلال می تواند کمکی به باشگاه کند؟

خصوصی‌سازی با این روش که این آقایان می‌خواهند در پیش بگیرند بیشتر شبیه یک جوک است‌ و هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت‌. این باشگاه باید به صورت پیمان‌مدیریت به پیشکسوتان استقلال واگذار شود چون این عزیزان خودشان بلدند چگونه باشگاه خود را اداره کنند.

امثال آقایان عبدیان، نامداری، لواسانی و آقایان فتح‌الله‌زاده، اولیایی، قریب و همچنین پیشکسوتانی همچون سلطان علی جباری، جواد قراب، بهتاش فریبا که یکی از فوق‌العاده‌های باشگاه استقلال هستند و.. می‌توانند در بخش مدیریتی، فنی و سرمایه‌گذاری کمک شایانی داشته باشند و با ساختارسازی باشگاه را از روزمرگی در بیاورند.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

 سید پندار توفیقی در گفت‌و گو با استقلال‌نیوز: از حمید سجادی توقع بی‌طرفی داریم؛ سلطانی‌فر وفاق ملی را از بین برد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام زمان حضور رادوشوویچ در پرسپولیس

ی سپتامبر 19 , 2021
به گزارش مشرق، رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان ایران که بعد از دیدار با استقلال تاجیکستان برای مرخصی چند روزه به کشورش رفته بود فردا شب به تهران بازمی‌گردد.با توجه به ساعت پرواز رادوشویچ، این بازیکن به تمرین فردای پرسپولیس نمی‌رسد و از روز سه‌شنبه ...