سکوت وزیر در مورد اتفاقات استقلال یعنی اعتراف به اشتباه

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که دوستانی که باید صحبت‌های پیشکسوتان مربیان و بازیکنان مختلف را بشنوند این کار را نکردند و طی هفته‌های اخیر شاهد هستیم اتفاقاتی خوبی در باشگاه رخ نداده است. البته تیم استقلال سرحال و بازیکنانش متحد هستند، اما فکر می‌کنم هر چه درباره مشکلات استقلال صحبت کنیم فایده‌ای ندارد.

وی افزود: تیمی که این روزها منسجم شده و سه بازی پی‌درپی را پیروز شده، در حال جنگیدن با عوامل بیرونی است. متأسفانه اتفاقی بین بازیکنان و باشگاه افتاده که هیچ‌کس به یکدیگر اطمینان نمی‌ کند. وقتی اعتماد بین طرفین وجود نداشته باشد، مجموعه موفق نمی‌شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: بازیکنان استقلال خوب بازی می‌کنند و برنده می‌شوند، اما از آنطرف ظاهرا مشکلی بین آنها و مدیریت وجود دارد. من نمی‌توانم مستقیما از مدیریت باشگاه ایراد بگیرم چون در آنجا نیستم ولی وقتی اتفاقات را بررسی می‌کنم متوجه می‌شوم حتما اتفاقی رخ داده است. در سالهای گذشته بارها دیده‌ایم دود اختلاف مدیریت، کادرفنی و بازیکنان به چشم تیم می‌رود و این تیم سالها قهرمان نشده است. 

طاهری در خصوص مقاومت مسعود سلطانی‌فر مقابل خبرنگاران برای عدم پاسخگویی به وضعیت این روزهای باشگاه استقلال و انتخاب‌هایی که انجام داده است به فارس گفت: هر انسانی می‌تواند اشتباه کند و آقای سلطانی‌فر هم از این قاعده مستثنا نیست. سکوت وزیر ورزش یعنی او پذیرفته در انتخاباتش دچار اشتباه شده است. وقتی هواداران ناراضی هستند تجمع می‌کنند و به مدیریت اعتراض دارند، سکوت نفر اول ورزش کشور تأییدکننده اقدامات هواداران و اعتراف به اشتباه است. 

وی با اشاره به روند فنی تیم استقلال گفت: استقلال در اراک بازی سختی دارد ولی می‌ خواهم توصیه‌ای به مسئولان و تصمیم‌گیرندگان داشته باشم. امیدوارم فرهاد مجیدی و مددی اختلافات را کنار بگذارند و یک بزرگتر مثل وزیر ورزش بین آنها حکم شود. خود آقای سلطانی‌فر می‌تواند مثل یک قاضی بین دو طرف بنشیند و با مدیریت کاری کند آنها اختلافات را کنار بگذارند. حداقل با این کار، وزیر ورزش در اواخر دولت می‌تواند کاری کند که کاستی‌های قبل جبران شود. 

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴۸ ساعت عجیب و غریب در استقلال/ پشت پرده جدیدی که فاش شد +سند

چ ژوئن 30 , 2021
به گزارش مشرق، پیرو انتشار نامه جنجالی مدیرعامل پیشین استقلال خطاب به احمد مددی معاون ورزشی وقت باشگاه مشخص شد یکی از دلایل کنار گذاشته شدن احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال عدم همکاری لازم با احمد مددی بوده است. احمد سعادتمند به ...