سورپرایز فرهاد برای نکونام!

به گزارش مشرق، در فاصله یک روز مانده تا دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال، هنوز کادر فنی تیم تهرانی خبری رسمی درباره بازیکنان غایب خود برای دیدار عقب افتاده هفته هفدهم اعلام نکرده است. دیروز صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در همین باره گفت: غیر از مرتضی تبریزی و رضا آذری که قطعاً با کاروان استقلال به اهواز نمی‌آیند هنوز تصمیم قطعی درباره دیگر نفرات آسیب‌دیده یا ناآماده تیم گرفته نشده است.


در این ارتباط گفته می‌شود زکی‌پور و اسماعیلی ۲ بازیکن مصدوم این تیم هستند که نمی‌توانند برابر فولاد به میدان بروند، اما با توجه به اهمیت دیدار استقلال در اهواز قرار است امروز و در آخرین جلسه تمرینی استقلال در تهران پیش از سفر به اهواز تصمیم قطعی در این باره اتخاذ شود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالاً کادر فنی این تیم به جای اسماعیلی از دیاباته به عنوان سورپرایز دیدار با فولاد استفاده کند. وضعیت زکی‌پور هم امروز مشخص می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به وضعیت جسمانی نه چندان مطلوب میلیچ هنوز مجیدی درباره زکی‌پور تصمیم قطعی نگرفته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برتری نکونام نسبت به فرهاد مجیدی

س ژوئن 23 , 2020
به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر, اظهار داشت: همه می‌دانیم که بعد از چند ماه تعطیلی نمی‌توانیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم, چون الان بعد از چهار ماه تعطیلی شرایط تیم‌ها و بازیکنان مشخص...