سهراب بختیاری زاده: استقلال هنوز نیازمند دو سه بازیکن است؛ مجیدی هرچه می گویید استیلی تکذیب می کند! 

سهراب بختیاری زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال از نظر تاکتیکی و سرعت بازی به شدت پیشرفت کرده است اما همچنان نیاز به دو سه بازیکن دارد.

 به گزارش استقلال نیوز، سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال که حالا به مرز 47 سالگی رسیده و تجربیات جدید در عرصه مربیگری فراگرفته است در  گفت وگو با تسنیم، در مورد شرایط استقلال پس از دو پیروزی در لیگ و جام حذفی و شرایط استقلال در ادامه فصل صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال نیاز به دو سه بازیکن دارد

استقلال رو به پیشرفت است، اما نیاز به دو سه بازیکن دیگر دارد. همچنین نیاز است که چند بازیکن اعتمادبه‌نفس لازم را پیدا کنند. مهمترین بازیکن مرتضی تبریزی است که نیاز به اعتمادبه‌نفس دارد. اینها مسائلی است که در استقلال برجسته است.

* استقلال برای قهرمانی باید تلاش کند

شکل بازی استقلال خوب است و باید به آن سرعت بدهند. استقلال نیاز به پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان داشت که به دست آمد. امیدوارم حداقل ضعف‌ها را ببینند و آنها را برطرف کنند. اگر چه استقلال با دو پیروزی اخیر از نظر روحی - روانی شرایط بهتری پیدا کرده است، اما هنوز با استقلالی که همه انتظار دارند، فاصله دارد. اگر استقلال می‌خواهد بالای جدول باشد و قهرمان شود، باید بیشتر از این تلاش کند.

* باید از استراماچونی حمایت شود

وقتی این همه تغییرات صورت گرفته است، باید از استراماچونی حمایت شود. او به مانند مربیان حرفه‌ای کارش را خیلی زود در استقلال شروع کرد. اگر با این تغییرات، تمرینات استقلال هم دیر شروع می‌شد، اتفاقات بدتری برای این تیم می‌افتاد. مدیریت باشگاه باید بیشتر در صحنه باشد و مشکلات کادر فنی را ببیند و ضعف‌ها را برطرف کند.

* تصمیمات درون باشگاه بیشترین آسیب را به استقلال زد  

الان چه فرقی می‌کند در رابطه با مدیران قبلی باشگاه صحبت کنیم؟ فکر کنم شخصی به نام علی خطیر در باشگاه پیگیر پرونده سوپرجام بود. او خیلی تلاش کرد به نتیجه برسد، اما این اتفاق نیفتاد. اکنون نمی‌توانیم او را قضاوت کنیم. صادقانه بگویم آنقدر که تصمیمات درون باشگاه به استقلال لطمه زده، مشکلات بیرونی نزده است. این مشکل باید زودتر برطرف شود.

* مجیدی هرچه می گویید استیلی تکذیب می کند! 

مجیدی و استیلی از نظر فکری خیلی از هم دور هستند. وقتی گروه فنی و مجیدی با هم فاصله دارند، شروع کارشان اشتباه بود. مجیدی می‌گوید در کارم دخالت می‌کردند، استیلی تکذب می‌کند. این مسائل داخلی است و نمی‌توانم نظر بدهم. مهمترین مسئله، آرامش برای تیم امید است. اگر بخواهیم دنبال ایراد بگردیم، نمی‌توانیم به تیم امید کمک کنیم.

* اتفاقات اخیر در تیم ملی تجربه خوبی برای آینده شد 

اتفاق اخیر برای تیم امید، تجربه‌ای برای انتخاب‌های بعدی خواهد شد، اینکه مربی انتخاب حرفه‌ای داشته باشد و فدراسیون نیز برای انتخاب مربی حرفه‌ای‌تر رفتار کند تا مشکلات پیش نیاید. مجیدی مربی جوانی است و می‌تواند در انتخاب بعدی موفق‌تر عمل کند. تیم امید بازیکنان مستعدی دارد و باید دو برابر گذشته آنها را جدی بگیرند. این بازیکنان آینده فوتبال ملی هستند و چند سال دیگر می‌توانند در رده بزرگسالان بازی کنند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

سهراب بختیاری زاده: استقلال از نظر تاکتیکی پیشرفت داشته است؛ بردن دربی از نان شب واجب تر است

سهراب بختیاری زاده: بازیکنان استقلال مقابل نفت در حال و هوای دربی بودند؛ آبی پوشان با برد دربی با هواداران آشتی کنند

سهراب بختیاری زاده: چه بلایی سر پژمان آوردند که حتی حاضر نیست جواب تلفنشان را بدهد؟!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ بی اطلاعی دکتر نوروزی از وضعیت هوپر؛ برگزاری مجدد جلسه واگذاری استقلال و پیروزی!

ش اکتبر 12 , 2019
معاون پزشکی استقلال با اعلام اینکه با باشگاه استقلال دیگر هیچ ارتباطی ندارد از وضعیت گری هوگر ابراز بی اطلاعی کرد! به گزارش استقلال نیوز،معاون پزشکیباشگاه استقلال ایران درباره آخرین وضعیت هوپر خرید احتمالی استقلال ها توضیحاتی ارائه کرد * نوروز...