سلطان علی جباری: دیگر به مدیریت استقلال اعتمادی نداریم؛ امیدوارم استقلال با فرهاد نتیجه بگیرد 

علی جباری

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: با رفتاری که هیات مدیره و مدیریت باشگاه در بحث جدایی استراماچونی داشتد دیگر ما پیشکسوتان و هواداران استقلال هیچ اعتمادی به آنها نداریم. 

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با میزان، در مورد سرمربیگری فرهاد مجیدی و بحث ناکارآمدی هیات مدیره این باشگاه در جریان جدایی استراماچونی، صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* دیگر به مدیریت استقلال اعتمادی نداریم

شرایط استقلال ایده‌آل نیست، مدیریت تیم با از دست دادن استراماچونی اعتماد خود را در بین هواداران از دست داده و دیگر نمی‌توانیم به این تیم مدیریت اعتماد کنیم، ولی با این حال باید بپذیریم استراماچونی از این تیم جدا شده و مجیدی جایگزین شده، باید از این مربی جوان حمایت کنیم.

* آرزوی ما موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران است

من امیدوارم که استقلال با فرهاد نتیجه بگیرد، چون بالاخره مجیدی هم از جنس استقلال است و آرزوی ما موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران است.

* کار استقلال در نیم فصل دوم سخت است

بازیکنانی که در نیم فصل جذب شدند به نظرم مهره‌های خوبی هستند و امیدوارم بتوانند به استقلال و مجیدی کمک کنند، چون معتقدم کار استقلال در نیم فصل دوم بسیار سخت است.

* امیدوارم استقلال با فرهاد نتیجه بگیرد 

هر مربی در استقلال موفق نشود، اوضاع خوبی در بین هوادارن و سکو‌ها نخواهد داشت، چون استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه توقع از این تیم بالاست، حتی اگر استراماچونی هم در استقلال موفق نمی‌شد احتمال داشت روی سکو‌ها مورد اعتراض قرار بگیرد و مجیدی هم همین شرایط دارد، اما ما امیدواریم فرهاد با استقلال نتیجه بگیرد و استقلال را به روز‌های خوبش بازگرداند.از هواداران استقلال توقع دارم از مجیدی حمایت کنند و پشت این مربی را به زودی خالی نکنند.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

سلطان علی جباری: فتحی دستورات وزیر را به خوبی اجراء می کند؛ میخواهند استقلال را نابود کنند

سلطان علی جباری: یه عده نمی خواهند استقلال دوباره پا بگیرد؛ آقای وزیر به حرف هواداران احترام بگذار

سلطان علی جباری: تیم هماهنگی قبلی را نداشت؛ امیدوارم فردا پول در حساب استراما باشد!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ در زادروز عقاب بی بدیل.. ناصر حجازی؛ استقلال بدون مربی بال شاهین را چید!

سلطان علی جباری: هواداران حق دارند علیه مدیران باشگاه شعار دهند؛ رفیق بازی وزیر دلیل عدم برکناری فتحی است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدافع مدنظر استقلال در انتظار ویزا

چ ژانویه 15 , 2020
به گزارش مشرق، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پروسه نقل و انتقالات برای استقلال به پایان نرسیده و آنها در نظر دارند باتوجه به خالی بودن  لیست شان از سهمیه فیفا استفاده کرده و یک بازیکن دیگر برای استفاده در خط دفاعی به خدمت بگیرند.در همی...