سلطان علی جباری: آقایان دست از سر استقلال بردارید؛ آقای علی نژاد چه از جان استقلال می خواهی؟ 

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: علی نژاد چه از جان استقلال می خواهد که در تمام امور این باشگاه دخالت می کند چرا دست از سر استقلال بر نمی دارد؟

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتگو با فوتبالی در خصوص شرایط استقلال و وضعیت بد این روزهای پرافتخارترین تیم ایران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* آقایان دست از سر استقلال بردارید

متاسفانه دخالت های وزارت ورزش استقلال را به این روز انداخته است. آقایان دست از سر استقلال بردارید. چند سال است که شما با دخالت ها و جا به جایی افراد در باشگاه استقلال این تیم را به این روز انداخته اید. چرا دست از سر استقلال بر نمی دارید؟

* از هواداران استقلال می خواهم اتحاد داشته باشند

متاسفانه چند سال است که هواداران استقلال هم دچار چند دستگی شده اند و همین مسئله خیلی به استقلال آسیب می زند. من از هواداران استقلال می خواهم اتحاد داشته باشند و به جای حمایت از اشخاص از تیم حمایت کنند. این چند دستگی بزرگ ترین ضربه را به استقلال می زند.

* استقلال باید مورد حمایت قرار بگیرد نه اشخاص

بهتر است تا آخرین لحظه از استقلال حمایت شود. این که عده ای طرفدار فلان شخص باشند و از کسی خاص حمایت کنند، هیچ کمکی به استقلال نمی کند. این استقلال است که باید مورد حمایت قرار بگیرد نه اشخاص.

 * باید از فرهنگ بالای هواداری استقلال دفاع شود

متاسفانه عده ای هم هستند که به هواداران خط می دهند و می خواهند جریانات را به ضرر استقلال دنبال کنند. هوادار استقلال نباید همسو با این جریانات شود. این که هواداران استقلال و پرسپولیس هم وارد جنگ با هم شده اند، اتفاق خوبی نیست. فرهنگ هواداران ما همیشه غنی بوده و باید از فرهنگ بالای هواداری استقلال دفاع شود.

* اگر عده ای دست از سر استقلال بردارند شرایط بهتر خواهد شد 

اگر این دخالت ها در استقلال کم شود و دست از این و آن را به جان هم انداختن، بردارند خیلی از مشکلات حل می شود. من امیدوارم شرایط استقلال هر چه زودتر بهتر شود و شاهد روزهای بهتری در استقلال باشیم.

* آقای علی نژاد چه از جان استقلال می خواهی؟ 

آقای علی نژاد دست از دخالت در کارهای استقلال بردارید و این قدر در تصمیمات استقلال دخالت نکنید. دخالت های شما و وزارت ورزش در سال های اخیر کار تیم را سخت کرده است.

 به گزارش استقلال نیوز، با صحبت های سلطان علی جباری که یکی از دلسوزان و افراد مورد اعتماد باشگاه استقلال است مشخص شد که تمام کارشکنی ها از سوی هیات مدیره و شخص خلیل زاده صورت گرفته تا هواداران استقلال همچنان محروم از بازگشت استراماچونی باشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

استقلال پیج/ پست جدید نظری جویباری علیه وزیر ورزش و دشمنان استقلال (28 بهمن)

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروانی: رفتار وریا بی حرمتی به فکری بود

چ فوریه 17 , 2021
به گزارش مشرق، غلامحسین پیروانی درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی بازیکنان در فوتبال ایران با اقدام‌هایی مشکوک قصد زمین زدن سرمربیان تیم خود را دارند، اظهار داشت:‌ در فوتبال ایران هیچ چیز سرجای خودش نیست و زیاد بازیکن‌سالاری می‌بینیم. قطعا مدیرعامل با...