سلطانی‌فر: سرخابی‌ها بیش از ۲ برابر بدهی سرمایه دارند

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی­ فر عصر امروز در مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تسلیت ایّام شهادت حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ارائه گزارشی از نتایج کسب شده توسط سرخابی­ های پایتخت پرداخت.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در چهار سال گذشته یک ریال اعتبار از منابع دولتی یا ارز دولتی و یا مبلغی بابت حق پخش تلویزیونی دریافت نکردند، گفت: با وجود این شرایط پرسپولیس توانست بدهی یک و نیم میلیون یورویی برانکو و دستیارانش و استقلال هم بخش قابل توجهی از بدهی­‌های خارجی و داخلی را پرداخت و منابع اداره خود را نیز تامین کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش معاون وزیر ورزش به واگذاری سهام سرخابی‌ها

وی با بیان اینکه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیش از 2 برابر بدهی­‌هایشان صاحب سرمایه هستند، شرایط دو باشگاه را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه عمده مسائل سرخابی­ های پایتخت بخصوص برای ورود به بازار سرمایه شفاف ­سازی شده است. اسناد مالکیت دو مجموعه شهید مرغوبکار و کمپ حجازی اخذ و به نام استقلال ثبت و اسناد مالکیت دو مجموعه درفشی­ فر و شهدای گمنام صادر و به نام پرسپولیس شده است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت ورود باشگاه­‌های پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه، عنوان کرد: هر دو باشگاه دارای اسپانسرهای توانمند و معتبر بوده که منابع مالی مورد نیاز را تامین می­‌نمایند.

وی تصریح کرد: مراحل تهیه گزارش­ ها و اسناد مختلف برای ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه در مراحل پایانی است.

سلطانی­‌فر با اثر بخش خواندن برگزاری مجامع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این مجامع، مدارک و گزارش­‌های مالی مورد بررسی قرار گرفته و در اولین فرصت در شورای پذیرش بررسی و مجوزهای لازم اخذ خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تلاش جمعی در فرآیند خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال را ستود و گفت: از همراهی همکارانم در مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان حسابرسی و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای ورود به بازار سرمایه تشکر می­‌کنم و امیدوارم این همگرایی منجر به نتیجه مطلوب شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علیرضا اکبرپور: گل‌گهر رقیب سرسختی بود؛ شیخ 50 درصد روی عملکرد تیم تأثیرگذار است

پ دسامبر 31 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: خوشبختانه یک استقلال متفاوت که مدنظر همه است را در نیمه اول دیدیم، این تیم در نیمه اول همان تیمی بود که هواداران می‌خواهند.   به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال(تاج) در گفتوگو با فا...