سعید رمضانی: ادبیات بیانیه سپاهان مربوط به مدیران این تیم نیست؛ جوسازی ها برای دیدار جام حذفی است

سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بازی را 10 نفره برده و حتما خدا خواسته و نیت ها پاک بوده چنین اتفاقی رخ داده است.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با برنامه فوتبال برتر، در خصوص اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال؟

تیم ما بعد از چند هفته همقسم شد که تمام تمرکزش را روی بازی ها بگذارد، کلا تمام حواشی و اتفاقات را دور بیندازد و حرف هایش را در مستطیل سبز بزند. متاسفانه آنقدر دوستان حرف های ناروا می زنند که مجبور می شویم از خودمان دفاع کنیم.

* بیانیه باشگاه سپاهان؟

با شناختی که از مجموعه و مدیران ارشد سپاهان داریم بعید می دانم این ادبیات مربوط به این دوستان باشد و متاسفانه عده ای در حال فرار روبه جلو هستند و شاید به خاطر این است که در بازی جام حذفی از این فضای رسانه ای علیه ما سوء استفاده کنند.چطور می شود یک تیم 10 نفره بازی را ببرد و این مسائل در موردش مطرح شود؟  آقایان بحث هدیه را مطرح کردند اما باید بگویم استقلال هدیه اش را از شجاعت و غیرت گرفته و از کسی هدیه نمی گیرد. بچه های ما با چنگ و دندان  از برد خود محافظت کردند. آقایان بحث تونل ورزشگاه را مطرح کردند اما از همان زمان که مشغول گرم کردن بودند 3 امتیاز شیرین به استقلال هدیه کردند و همین نتیجه روند جدول را تغییر داد. بهتر است دوستان به مسائل فنی خودشان فکر کنند و به برد ما کاری نداشته باشند.

* امید نورافکن؟

همیشه معتقدم باید احترام بزرگ ترها حفظ شود. من به سپاهان حق می دهم که در شرایط فعلی از بازیکنش دفاع کند، البته آنها مطمئنا به اشتباه خود پی بردند که در بین دو نیمه او را تعویض کردند اما حالا با بیانیه و اینگونه مسائل شاید می خواهند از او دلجویی کنند که برای بازی آینده روحیه او را بالا ببرند. 

* داوری دیدار با سپاهان؟

بازی تمام شده و بزرگ کردن صحنه پنالتی کار درستی نیست.شاید زیرکی بازیکن ما بود که این پنالتی را گرفت زیرا در صحنه اول هیچکس متوجه نشد چه اتفاقی رخ داد. طارمی در اروپا با زیرکی پنالتی می گیرد ولی اینکه فضا را مسموم کنیم که استقلال به خاطر پنالتی بازی را برد کار درستی نیست. استقلال یک نیمه 10 نفره بود و این دوستان نتوانستند تیم ما را شکست بدهند. استقلال بازی را 10 نفره برده و حتما خدا خواسته و نیت ها پاک بوده چنین اتفاقی رخ داده است. پیشنهاد من این است که تمرکز سپاهان روی بازی باشد چون ما حرف هایمان را در زمین خواهیم زد. همانطور که در چند بازی گذشته دو تیم اشتباهات به ضرر استقلال بوده است. قطعا سپاهان در بازی جام حذفی مقابل ما قرار می گیرد و ما هم ترسی از هیچ تیمی نداریم. شما به 3 بازی گذشته 2 تیم نگاه کنید تا متوجه شودی داوری ها به چه شکل بوده است.

* آیا شجاعیان می تواند به بازی با شهرخودرو برسد؟

او نمی تواند در بازی 5 شنبه به میدان برود. در بازی با شهرخودرو اگر دشتی برسد مصدومی نداریم ولی تنها آرش رضاوند محروم است.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: مجیدی از آن حرکت منظور خاصی نداشته است؛ رفتار برخی بازیکنان جوان در بازی قشنگ نبود

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله 1/4 جام حذفی/ داور قائمشهری قاضی دیدار حساس استقلال و سپاهان!

س آگوست 4 , 2020
اسامی داوران قضاوت کننده دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان از معوقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم فوتبال استقلال تهران و فولاد مبارکه س...