سرمربی تراکتور به درد تیم محلی هم نمی‌خورد

به گزارش مشرق، مهدی حاج محمد درباره شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی اظهار کرد: در این چند سال اخیر فوتبالی به زیبایی این بازی استقلال ندیده بودم و واقعا آن‌ها بی نظیر بازی کردند. بالاخره مربی‌گری فوت و فنی دارد و زمانی که تیم به بحران می‌خورد مربی باید این بحران را رد کند. چند نقطه ضعف از استقلال دیده بودم ولی نتوانستم این ایراد ها را به کادرفنی انتقال دهم. مقصر استقلالی باخت استقلالی‌ها حسینی بود و در نیمه اول هم فقط سه توپ روی دروازه استقلالی ها رفت که همه آن توپ‌ها تبدیل به گل شدند.

او ادامه داد: واقعا چنین فوتبال زیبایی از استقلال ندیده بودم و آن‌ها خیلی فوتبال خوب بازی کردند ولی به هر حال نتیجه مهم است و فردای آن روز هیچکس نمی‌آید بگوید استقلال خوب بازی کرد و تراکتور بد بود. چیزی که می‌خواهم بگویم درباره سرمربی تراکتور است. این مربی به درد تیم محلی هم نمی‌خورد چرا که جوری آمد به بازیکنان و تیمش استرس وارد کرد که نمی‌شود چیزی گفت. باید کاپیتان تراکتور را در نیمه دوم بیرون می‌کشید و دلیل ضعیف بودن تراکتور جلوی استقلال این بود که در واقع ۱۰ نفره داشتند بازی می کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که سرمربی باید مشکل تیمش را پیدا کند نه این که جنگ اعصاب راه بی اندازد، گفت: نباید مسعود شجاعی را در نیمه دوم نگه می‌داشت چرا که یک توپ نتوانست بگیرد و هر چه گرفت لو داد. به نظرم به خاطر اعتراضات سرمربی تراکتور، این مربی را باید محروم کنند چرا که نباید این کار را انجام دهد. داور اتفاقا خوب سوت زد و جوری اعتراض می‌کرد که انگار بچه‌اش را کشتند. من واقعا بدم آمد از حرکت‌هایی که این سرمربی انجام می داد و به سینه داور زد. باید او را محروم کنند.

بیشتر بخوانید:

بررسی تخلفات دیدار استقلال و تراکتور

او ادامه داد: به هر حال آن‌ها قهرمان شدند و خدابیامرزد رایکوف را که می‌گفت بروید بدترین بازی را انجام دهید ولی پیروز شوید. اگر قهرمان شدید کسی نمی‌گوید چرا بد بازی کردید. استقلال در این بازی خیلی خوب بود و در این مدت استقلال را به این زیبایی ندیده بودم و دلیلش این بود که تیم حریف وسط زمینش را از دست داده بود و در وسط زمین بازیکن نداشت. شجاعی نمی‌توانست بازی کند و دیگر کارایی نداشت اما دژاگه را که ستاره تراکتور بود، از زمین بیرون کشید.

حاج محمد درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: یک مربی که می‌آید، باید ببینید مربی‌های قبلش چه کسانی بوده‌اند و چه کارهایی انجام دادند. نمی‌توانیم بگوییم فرهاد مجیدی این تیم را دگرگون کرد و باید حداقل دو سه سالی بالای سر تیم باشد تا ببینیم نتیجه‌اش چه می‌شود. هنوز نمی‌دانیم مجیدی چه کاری می‌تواند انجام دهد چرا که مربیان قبلی بودند که این تیم را تغییر دادند و کار کردند. دو سه سالی باید به فرهاد وقت داده شود و بماند تا ببنیم نتیجه‌ای کارش چه چیزی است.

او ادامه داد: باید به مربی وقت داد تا بتواند تیم را موفق کند. با حضور رایکوف، استقلال تا ۲۰ سال بعد هم رویه رایکوف را دنبال می‌کرد و نتیجه‌ام می‌گرفت چون ساختمانش را ساخته بود. برانکو هم در پرسپولیس چنین کاری انجام داد. با این که گل محمدی بازیکن بزرگی است اما اکنون نمی‌توانید بگویید گل محمدی تیم را قهرمان کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان درخصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: هر کسی دوست دارد در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کند. ضمن این که همیشه این دو باشگاه غریبه پسند بوده‌اند؛ فرض می‌کنیم اگر یک بازیکن خوب در خط دفاع داریم، باید یک بازیکن خوب در پستی دیگر جذب کنیم اما می رویم در همان پست خط دفاع بازیکن می‌گیریم. غریبه پسند هستند و تمام بازیکنان هم دوست دارند در این دو باشگاه حضور داشته باشند. مردم همیشه روی این دو تیم حساس بودند. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشخص بود درگیری به استقلال لطمه می‌زند

ی سپتامبر 6 , 2020
به گزارش مشرق، کاظم محمودی در خصوص قهرمانی تراکتور در جام حذفی فوتبال کشور با کسب پیروزی سه بر دو مقابل استقلال تهران گفت: قبل از این هم گفتم تراکتور شرایط روحی روانی به مراتب بهتری نسبت به استقلال قرار داشت و شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر بود. ...