سردار آجرلو، این و گوی و این میدان/ هواداران استقلال به شما امید دارند

مصطفی آجرلو

پس از کش و قوس‌های فراوان سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) معرفی شد تا هواداران استقلال به روزهای خوب امیدوار شوند.

     

به گزارش استقلال نیوز، آنقدر این سال‌ها وضعیت استقلال(تاج) آشفته و درهم بود که آرامش برای هواداران این تیم رویایی دور از دسترس به نظر می‌رسید.

   

شاید اگر هواداران استقلال اختیار انتخاب مدیرعامل باشگاه خود را داشتند، سردار مصطفی آجرلو گزینه اول آن‌ها به حساب نمی‌آمد اما باز هم از انتخاب او روزنه‌های امید در دل هواداران نمایان شد.

سردار آجرلو با این سابقه طولانی در بخش مدیریت فوتبال، به حتم اشراف کامل به وضعیت استقلال بزرگ دارد و خوب می‌داند بر کرسی مدیریت چه باشگاه باعظمت و بزرگی تکیه داده است و قطعا برای حفظ آبرو و اعتبار خود از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اولین گام سردار آجرلو باید آشتی دادن هواداران با مدیریت باشد‌. مساله‌ای که سال‌هاست در استقلال به جواهری نایاب بدل شده اما او می‌تواند از همین ابتدا با اعمال سریع تغییرات بنیادی و اساسی حسن نیت خود را به هواداران نشان بدهد.

استقلال نیوز، هم همانند هواداران میلیونی استقلال به سردار امید دارد و امیدواریم روسفید از این ماموریت بزرگ بیرون بیاید اما همچون گذشته هر جا اشتباهی دیدیم با قدرت نقد خواهیم کرد و برای رسیدن به شرایط مطلوب تیم محبوبمان از مدیریت جدید بهترین عملکرد را مطالبه خواهیم کرد.

  

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

رسمی/ مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد

آجرلو، گزینه نهایی حمید سجادی برای مدیرعاملی استقلال؟

جلسه وزیر با پیشکسوتان پس از اخراج مددی لغو شد

رفتن مددی به تنهایی راه چاره استقلال نیست؛ با این هیات مدیره و این کارگزار" همان آش و همان کاسه!"

احمد مددی استعفا داد / استقلال و هوادارانش به آرامش می رسند؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۳ مهر

ش سپتامبر 25 , 2021
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۳ مهر ...