سرخابی‌ها بالاخره در بازار پایه فرابورس درج شدند

به گزارش مشرق،‌ حسین قربان زاده رئیس کل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: امروز بعداظهر دو گام دیگر از مراحل واگذاری سرخابی ها برداشته شد. ابتدا هیات واگذاری با حضور سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش، به اتفاق آراء افزایش سرمایه حدود ده درصدی این دو باشگاه را تصویب کرد و سپس نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس درج شد.

مطابق اطلاعیه درج مورخ ۹ اسفند ، نماد دو باشگاه فوق که نه روز پیش در سازمان بورس ثبت شده بودند، با کد ۹۳۱۲ در گروه فعالیت های ورزشی در بازار پایه و تابلوی نارنجی فرابورس درج شدند. 

لذا عملا با درج آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه دو باشگاه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم دولت، همه مردم در این مرحله می توانند، در روز گشایش نماد دو باشگاه که ۱۵ اسفند مصادف با سوم شعبان و روز میلاد امام حسین (ع) خواهد بود، سهامدار این دو باشگاه شوند.

سرخابی‌ها بالاخره در بازار پایه فرابورس درج شدند

سرخابی‌ها بالاخره در بازار پایه فرابورس درج شدند

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باشگاه استقلال: حقیقی و داور ما را متوقف کردند! +عکس

د فوریه 28 , 2022
به گزارش مشرق، در یکی از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه تیم‌های استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. استقلال که در ۶ بازی گذشته به پیروزی رسیده بود، با تک امتیاز این مسابقه همچنان صدرنشی...