سجاد آقایی: مدیران کاری می کنند که من بروم؛ با بی احترامی نگذاشتند به باشگاه بروم

سجاد آقایی

مهاجم تیم فوتبال استقلال با دلخوری از مسئولان باشگاه گفت: من را از نگهبانی به داخل باشگاه راه ندادند، این کار آقایان یک بی احترامی بزرگ به بازیکن استقلال است و بسیار از این مساله ناراحتم.

به گزارش استقلال نیوز، سجاد آقایی مهاجم باشگاه استقلال در گفتوگو با طرفداری، در مورد مشکلاتی که در استقلال برایش به وجود آمده و برای جدایی از این باشگاه درخواست داده است، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* مشکلات حضور در استقلال؟

حقیقت همین است که من به شما می گویم. چند سال پیش قراردادی با استقلال امضا کردم و در آن زمان مبلغی را به عنوان یک بازیکن جوان به من دادند. بعد از اینکه برگشتم سعادتمند به من قول داد که قراردادم را درست می کند ولی ایشان رفتند.

بعد از آمدن مددی، من پیش ایشان رفتم اما به من گفتند فعلا کار دارم و در روزهای آینده به مشکلم رسیدگی می کنند. چند روز پیش به باشگاه استقلال رفتم و ایشان گفتند برای افزایش قرارداد باید از محمود فکری نامه بیاورم. سر تمرین رفتم و از پرویز مظلومی نامه گرفتم اما مددی به من گفت که باید نامه محمود خان باشد، دوباره نامه محمودخان را آوردم و به من گفت که در مورد افزایش قراردادم فکر می کنند و خبر می دهند.

* تصمیمت برای جدایی از استقلال؟

دارند کاری می کنند که من بروم. خواسته زیادی ندارم. ببخشید یک سوال دارم، مگر از بقیه بازیکنانی که قراردادشان درست شد نامه گرفتند که از من بگیرند؟ آن ها کاری می کنند که من در این تیم نمانم.

قراردادم طوری است که خرج منزل، خورد و خوراکم و حتی کرایه تاکسی ام در نمی یاید. چطور به تمرین بروم؟ همه این ها باعث شده سر تمرین نروم و راهی به جز جدایی از استقلال ندارم. نمی توانم هم در زمین تلاش کنم و هم مسائل مربوط به زندگی ام را حل کنم. الان 2 روز مانده فصل نقل و انتقالات تمام شود و خودم نمی دانم باید چکار کنم.

* جلسه امروز در باشگاه استقلال؟

امروز به باشگاه رفتم که احمد مددی نبود. با مدیران استقلال صحبت کردم و بعد برای صرف ناهار باشگاه را ترک کردم. وقتی برگشتم من را از نگهبانی راه ندادند، این کار آقایان یک بی احترامی بزرگ به بازیکن استقلال است و بسیار از این مساله ناراحتم.

اخبار باشگاه استقلال

           


 مطالب مرتبط:

صید بعدی استقلال مشخص شد؛ سجاد آقایی به استقلال پیوست

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال یک طرفه فسخ کرده؛ شکایت می کنیم

ی نوامبر 15 , 2020
به گزارش مشرق، سال گذشته بود که شرکت آل‌‍اشپورت در اقدامی هماهنگ با دو باشگاه بزرگ پایتخت و همینطور تیم ملی قراردادی سه ساله امضا کرد؛ سه قراردادی که هر کدامشان به دلایلی عقیم مانده و به طور کامل اجرایی نشده است! در ادامه این مطلب وحید جعفری ...