ستار همدانی: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی ساده نیست؛ به جای قهرمانی باید به فکر جان مردم باشیم

ستار همدانی

سرپرست پیشین تیم فوتبال باشگاه استقلال گفت: وقتی مردم درگیر بیماری کرونا هستند و جان آنها در خطر است بحث قهرمانی در لیگ برتر واقعا درست نیست

                                                 

 به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی سرپرست پیشین تیم فوتبال باشگاه استقلال در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از مدیریت سعادتمند و همچنین وضعیت لیگ برتر پس از شیوع بیماری کرونا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

 * واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی ساده نیست

واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی ساده نیست. تا به اینجا سازماندهی شده نبود و بیشتر به یک دکور شباهت داشته است. دو تیم میلیون‌ها مشتری دارند و این مشتری‌ها، هواداران آنها هستند. باید با یک برنامه ریزی صحیح تشکیل اتاق فکر، کمیته‌های تخصصی و افراد متخصص این دو باشگاه را که از پتانسیل خوبی برخوردار هستند به اهلش سپرد. مطمئناً خریداران این دو باشگاه می‌توانند سود کلانی از دو تیم بدست آورده و بدهی‌ها برای آنها مشکل ساز نشود.

 * سرخابی ها پتانسیل درآمدزایی در بورس را دارند

این دو تیم پتانسیل درآمدزایی دارند و می‌توانند در بورس حضوری پرقدرت داشته باشند و افراد با تجربه می‌توانند از این دو باشگاه درآمد بالایی بدست بیاورند.

 حرف‌های سعادتمند قشنگ است

سعادتمند جدیداً به استقلال آمده است. البته در هیئت مدیره بوده و تجربه خوبی دارد. حرف‌های قشنگی می‌زند و امیدوارم بتواند حرف‌هایش را عملی کند. او باید با جباری، حسن روشن و دیگر قدیمی‌های استقلال صحبت کرده و یک اتحاد بوجود بیاورد تا مشکلات استقلال برطرف شود.

 * سعادتمند اول باید ساختار باشگاه را اصلاح کنذ

اگر سعادتمند می‌خواهد در این باشگاه پر سر و صدا موفق شود. باید ساختار این باشگاه را که فوق العاده خراب است را اصلاح کند. کمیته‌های تخصصی تشکیل داده تا بتواند شرایط خوبی را فراهم کند نه اینکه با این بدهی‌ها از چاله به چاه بیافتد. سعادتمند باید عملکرد دقیقی داشته باشد و از تجربیات با تجربه‌ها استفاده کند.

* کرونا به مردم درس زندگی داد!

با توجه به شرایطی که کرونا بوجود آورد مردم درس زندگی خوبی گرفتند. اگر می‌خواهیم فصل آینده را به تأخیر نیاندازیم باید این فوتبال را به طور کامل تعطیل کنیم. ۴ تیم بالای جدول را به لیگ قهرمانان معرفی کنیم تا تیم‌ها برای فصل آینده شرایط خوبی را بوجود بیاورند.

* به جای قهرمانی باید به فکر جان مردم باشیم

قهرمان باید در طول بازی‌ها معرفی شود. شرایط کشور خوب نیست. کرونا باعث شده مردم آرامش کافی نداشته باشند. بنابراین مطرح کردن یک تیم به عنوان قهرمان درست نیست. باید بیشتر به فکر سلامت جان مردم باشیم.

 اخبار باشگاه استقلال

                         


 مطالب مرتبط:

آغاز به کار رسمی سرپرست جدید باشگاه استقلال/ علی فتح الله زاده قول ستاره سوم را داد

ستار همدانی: خودم را در حد معاون اقتصادی استقلال نمی‌دانم؛ بدون پست و مقام هم این تیم را دوست دارم

ستار همدانی: استراماچونی تیم را رها نکرده است؛ میلیچ عذرخواهی کرد و برگشت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ سعید رمضانی سرپرست شد؛ استقلال مثل همیشه نقل و انتقالات را می بازد؟

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ عذرخواهی میلیچ و بازگشت به تمرینات!

ستار همدانی: امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم؛ استقلال در مسیر خوبی قرار دارد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ استراماچونی گفت می خواهم برگردم؛ هیات مدیره حضور مربی ایرانی را منتفی کرد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اگر این چیزها را از استقلال نگویم خیانت کرده‌ام

چ آوریل 22 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال که احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید خود می بیند، در این روزها که فوتبال که به دلیل ویروس کرونا تعطیل شده، یکی از خبرساز ترین باشگاه های ایران بوده و جلسات مدیرعامل جدید آبی ها از روزهای ابتدایی سال شروع شده و ...