ستار همدانی: الحاجی گرو به درد استقلال نمی خورد؛ تیم استقلال برای موفقیت همدل نیست!

ستار همدانی

پیشکسوت و عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: الحاجی گرو بازیکن خوبی است ولی این بازیکن به درد استقلال نمی خورد.

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، با انتقاد از عملکرد الحاجی گرو و اختلاف امتیاز استقلال با دیگر مدعیان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل همتای اهوازی

با توجه به وقفه‌ای که افتاده بود، استقلال توانست به یک هماهنگی نسبی دست پیدا کند. درست است شرایط استقلال خوزستان خوب نبود، اما تیم ما توانست کمی به بازی سرعت بدهد. موضوعی که دو ماه پیش گفتم، بعد این مدت در بازی شب گذشته شفر گفت که اگر بخواهیم سرعت تیمی بالا رود باید تک ضرب بازی کنیم.

* ارزیابی از شرایط استقلال

در خط هافبک خلاقیت، سرعت و جنگندگی نداریم و این مشکلات باید رفع شود. علاوه بر خرید بازیکنی در این پست، استقلال باید در خط حمله هم یک مهاجم تمام کننده به خدمت بگیرد.

* انتقاد از الحاجی گرو

گرو بازیکن بدی نیست، اما این بازیکن نیاز استقلال نیست. این بازیکن استارت‌های خوبی می‌زند، اما اینکه فکر کنیم مثل تیام بتواند توپ‌ها را گل کند نیست. این بازیکن نمی‌تواند مشکل استقلال را حل کند و تیم نیاز به یک مهاجم تمام کننده و گلزن دارد.

* گروه سخت استقلال در لیگ قهرمانان

استقلال در گروه سختی از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و طبیعتاً نگاه‌ش باید آسیایی باشد. برای هوادار و فوتبال ایران خوب نیست که استقلال در مرحله گروهی حذف شود و نتواند به مراحل بالاتری صعود کند. اگر استقلال می‌خواهد از گروهش صعود کند که اینکار را سال گذشته هم انجام داده، باید به فکر تقویت تیمش باشد.

* واکنش به صحبت های شفر و دشمنی عده ای از داخل باشگاه

دو ماه است می‌گویم این تیم همدل نیست. منظور از همدل نبودن تیم تنها بازیکنانی نیست که چند دسته شدند بلکه کل اعضای باشگاه همدل نیستند و این مشکل بزرگی است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود، مطمئن باشید تیم موفق نخواهد شد. همه اعضای باشگاه باید نگاه‌شان به یک سمت باشد، درکنار هم و همدل باشند. متأسفانه در استقلال این فصل مشکلات نمیگذارد تیم موفق باشد و این چند دستگی از مدیریت تا رده‌های پایین‌تر به تیم آسیب می‌زند.

اخبار باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

ستار همدانی: انگیزه بازیکنان استقلال بالا رفته، اما تیم هنوز جای کار دارد

ستار همدانی: استقلال برای دربی دغدغه کمتری دارد؛کم کم باید قهرمانی در لیگ را برتر را فراموش کنیم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکنی که به درد استقلال نمی خورد!

پ نوامبر 29 , 2018
به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص پیروزی &#1575...