ستاره جنجالی استقلال سرانجام جدا شد +عکس

به گزارش مشرق، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از کش و قوس‌های زیاد سرانجام از این تیم جدا شد. مظاهری در این فصل روزهای سختی را در استقلال تجربه کرد و در بیشتر بازی‌ها حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نداشت ولی دروازه‌بان آبی‌پوشان سیاست سکوت را در پیش گرفت و استقلال را وارد حاشیه نکرد.

با توجه به موضع فرهاد مجیدی در مورد مظاهری، قابل پیش‌بینی بود که این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شود و این اتفاق در نهایت رخ داد تا گلر آبی‌ها به صورت رسمی از جمع آبی‌پوشان جدا شود. مظاهری بیش از ۴ میلیارد تومان از استقلال طلب داشت و حتی طبق بندی که در قراردادش وجود داشت، می‌توانست با توجه به عدم دریافت حق و حقوق و مطالباتش از استقلال، قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند ولی تصمیم گرفت به صورت توافقی از استقلال جدا شود.

مظاهری و استقلال در چند روز گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با یکدیگر انجام دادند و در نهایت این دروازه‌بان تمام طلبش را به این باشگاه بخشید تا در نهایت به صورت قطعی از استقلال جدا شود. مظاهری حالا بازیکن آزاد است و به زودی تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. گفته می‌شود این دروازه‌بان با سپاهان به توافق رسیده است و به زودی قراردادش را امضا می‌کند.

رشید مظاهری , تیم فوتبال استقلال ,

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان تلخ مظاهری در استقلال/ دروازه‌بانی که بی‌ وفایی کرد و بی‌اعتنایی دید!

ش فوریه 5 , 2022
محمد رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال(تاج) با بخشیدن مطالبات خود و با دریافت رضایتنامه از استقلال جدا شد و به کار خود در این تیم پایان داد. به گزارش استقلال نیوز، سرانجام قصه دروازه‌بانی که می‌خواست در استقلال(تاج)&nbsp...