زمین شماره دو آزادی کمپ دوم آبی‌پوشان برای فصل بیست و چهارم

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج) از دومین زمین تمرین آبی پوشان رونمایی کرد. 

       

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، به منظور بهره‌وری هرچه بهتر تمریناتتیم فوتبال استقلال(تاج) در فصل جدید مسابقات لیگ برتر و رعایت اصول و ساختار حرفه‌ای تیم فوتبال استقلال از این پس در کنار برخورداری از کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی که به تازگی چمن آن مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته به صورت انحصاری از زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی نیز به عنوان کمپ تمرینی دوم خود استفاده خواهد کرد. 

یکی از دغدغه‌های مهم کادر فنی استقلال در فصل گذشته برخورداری بازیکنان و مربیان از امکانات حرفه‌ای و ایجاد زیرساخت مناسب بود که خوشبختانه با تجهیز سالن وزنه و بدنسازی کمپ زنده یاد ناصر حجازی قدم بزرگی به سوی استانداردسازی برداشته تا بازیکنان استقلال از امکانات اختصاصی بهره‌مند شوند.

همزمان با این اتفاق مدیریت استقلال نیز با انعقاد قراردادی زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، مجموعه بزرگ اختصاصی را برای برگزاری تمرینات باشگاه به صورت اختصاصی در اختیار گرفت تا آبی‌پوشان در فصل جدید دغدغه‌ای بابت زمین تمرین پیش رو نداشته باشند.

زمین شماره دو آزادی

زمین شماره دو آزادی

زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی

  

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

تمرین استقلال شکل و شمایل بهتری پیدا کرد/ چشمی با خود شور و شوق آورد!

برگزاری جلسه تمرینی آبی پوشان با کمتر از 10 بازیکن!

اولین جلسه تمرینی پیش فصل استقلال برگزار شد/ ستاره هایی که تمرین نکردند!

امروز، اولین جلسه تمرینی پیش فصل 24 باشگاه استقلال

رفتار مشکوک باشگاه استقلال و جواد نکونام در قبال کاپیتان حسین حسینی

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرر ۴ میلیاردی استقلال به پرسپولیس

چ جولای 17 , 2024
به گزارش مشرق، بعد از جدایی مهدی ترابی و حضور این بازیکن در تراکتور، پرسپولیس برای جانشینی او سراغ مهدی لیموچی رفت اما در نهایت و بعد از مذاکرات متعدد نتوانست ستاره آلومینیوم اراک را جذب کند. لیموچی که با پرسپولیس به توافق هم رسیده بود و همه جا از ا...