زمان، تاریخ و داور دیدار پلی آف استقلال و الکویت مشخص شد/ پرواز بامدادی آبی ها به دبی!

استقلال ایران

زمان و تاریخ دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بین استقلال ایران و الکویت کویت مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال ایران بر اساس برنامه ریزی اعلام شده برای برگزاری دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17:50 روز شنبه ۵ بهمن ماه به وقت تهران در کشور امارات و شهر دوبی به مصاف الکویت کویت خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی، در دیدار بعدی مهمان تیم فوتبال الریان قطر خواهد بود.

مسئولان باشگاه استقلال بلافاصله بعد از مشخص شدن حضورشان مقابل الکویت در امارات از ظهر امروز درخواست ویزای بازیکنان و کادر فنی این تیم را انجام دادند و با آماده شدن روادید کاروان استقلال تا ساعاتی دیگر و در بامداد روز جمعه 4 بهمن راهی کشور امارات و شهر دبی خواهد شد.

عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خبر از اختصاص پروازی چارتر و اختصاصی از فرودگاه مهرآباد به جای فرودگاه امام به دبی داد.

به گزارش استقلال نیوز، با تصمیم فدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از کشور مالزی قضاوت دیدار استقلال و الکویت را بر عهده دارد.

محمد بن نصرالدین در این دیدار داور اول مسابقه خواهد بود و دو هموطن او بن زین العابدین و بن خلیل‌تان در این دیدار او را همراهی می کنند.

سنجای کومار از کشور هند ناظر این دیدار است و همچنین ناظر داوری این مسابقه نوهونا از کشور ژاپن خواهد بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

AFC‌: دور برگشت میزبان خواهید بود +عکس

پ ژانویه 23 , 2020
به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال ایران، نتیجه جلسه‌ روز پنجشنبه داتو وینسور جان دبیر کل AFC و نمایندگاه باشگاه‌ها در مقر AFC در کوالالامپور را درباره میزبانی باشگاه‌های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به شرح...