رکورد استقلال در تاریخ تقویت می‌شود

به گزارش مشرق، استقلال در حالی روز ۱۳ شهریور و در فینال جام حذفی به مصاف تیم فوتبال تراکتور تبریز می‌رود که آبی پوشان قبلا هم پر افتخارترین تیم جام حذفی بودند و در صورت قهرمانی در این رقابت ها برای هشتمین این عنوان را به خود اختصاص می دهند.

آبی ها در مسابقات فوتبال لیگ کشورمان هم هشت بار قهرمانی را به دست آورده و حالا با کسب هشتمین قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در صورت برد برابر تراکتور صاحب ۱۶ قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال ایران می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس دربی را باخت چون انگیزه استقلال را نداشت/قایدی فوق العاده فوتبال بازی می کند/یک جام کمترین حق هوادار استقلال است

اما پرسپولیس که ۱۳ بار قهرمان مسابقات فوتبال لیگ کشور شده است در مسابقات فوتبال جام حذفی هم شش بار عنوان قهرمانی را به دست آورده است و در مجموع عناوین قهرمانی لیگ و جام حذفی ۱۹ بار قهرمان شده است.

اما در آسیا هم استقلال ۲ عنوان قهرمانی و پرسپولیس یک عنوان قهرمانی را دارند وبر این اساس باید گفت که تیم فوتبال پرسپولیس به ازای ۲۰ عنوان قهرمانی شاهد ۱۸ قهرمانی استقلال در صورت قهرمانی این تیم در مسابقات فوتبال جام حذفی خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازتاب پیشنهاد استقلال به استرا در ایتالیا +عکس

د آگوست 31 , 2020
به گزارش مشرق، شبکه «اسکای اسپورت» روز گذشته به صورت رسمی از پیشنهاد یک ساله مدیر عامل باشگاه استقلال به استراماچونی، سرمربی سابق آبی ها با مبلغ چشم گیر خبر داد. در همین راستا امروز سایت «فوتبال ایتالیا» و «FcInter1908» این خبر را بازتاب دادند و ب...