روایت سرپرست امیدهای استقلال از یک درگیری خونین

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی استقلال درباره حواشی به وجود آمده در دیدار امیدهای استقلال و پاس قوامین در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: در بازی دیروز، تعدادی هواداران پاس قوامین در ورزشگاه حضور داشتند و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و این که بیش‌تر از ۶ نقر هوادار نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، سخندان، ناظر بازی به همراه انتطامات ورزشگاه به سمت سکوها رفتند تا از آن‌ها بخواهند که ورزشگاه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

نشانه‌های خوبی در استقلال دیده نمی‌شود

او ادامه داد: متاسفانه سرمربی و کادر فنی حریف بازی را رها کرده و به سمت سکوها رفتند و مامور انتظامات ورزشگاه را مقابل چشمان نیروی انتظامی به باد کتک گرفتند. من نمی‌دانم چگونه به چنین مربی‌هایی مجوز داده می‌شود و حیف شان و شخصیت باشگاه قدیمی مانند پاس است که چنین مربیانی را روی نیمکتش داشته باشد. مامور بیچاره انتظامات اکنون در پزشکی قانونی است و گونه او شکسته است. ما از طریق باشگاه از او شکایت خواهیم کرد و امیدواریم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مساله ورود کنند.

فریادشیران اضافه کرد: من خودم درگیری را جمع و دو طرف را سوا کردم ولی کار کادر فنی تیم حریف اصلا شایسته نبود و نمی‌دانم یک مربی چرا باید هدایت تیمش را رها کند و به کتک‌کاری مشغول شود. در هر صورت امیدوارم دیگر شاهد چنین درگیری‌های در هیچ رده سنی نباشیم و مسوولان فدراسیون و کمیته اخلاق نیز با خاطیان برخورد کنند.

هم‌چنین مجید چهاردولی، سرپرست امیدهای استقلال در این خصوص گفت: دیروز و در دقیقه ۶۱ بازی و در حالی که تیم ما ۲ بر صفر از حریف پیش بود، ناگهان شاهد این بودیم که سرمربی، کادر فنی و سرپرست تیم پلس در حال حمله به سکوها و درگیری با مامور انتظامات ورزشگاه هستند. طبق قواعد پروتکل‌ها و اعلام ناظر بازی، ۵ نفر از تیم ما و ۴ نفر از تیم حریف اجازه حضور روی سکوها را داشتند. متاسفانه تعدادی از کادر فنی حریف هم روی سکوها رفتند و تعداد حد مجاز را رد کردند. زمانی که انتظامات به دستور ناظر بازی رفت که به آن‌ها تذکر دهد، سرمربی حریف چنان مشتی به او زد که دکتر بیمارستان در هنگام بستری آن مامور به ما گفت احتمال ضربه مغزی وجود دارد.

چهاردولی ادامه داد: نمی‌دانم چرا یک مربی که ادعا می‌کند مثلا پیشکسوت فوتبال است، باید چنین رفتادی داشته باشد. ما از طرف باشگاه استقلال و به حمایت از آن مامور انتظامات یک ثانیه هم کوتاه نمی‌آییم و تا آخرین لحظه پیگیر شکایت و جریمه سرمربی پاس قوامین هستیم. حتی مانور انتظامات می‌خواست با گاز اشک‌آور دعوا و درگیری را قائله دهد و افراد اضافی را به بیرون راهنمایی کند که یکی از مربیان پاس دست انداخت و گاز اشک‌آور را از او گرفت و به سمت چشمان آن مامور گرفت. چنین کاری اصلا درست نبود و چنین مسائلی نباید در هیچ رده سنی وجود داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت استرا با زنگا بر سر نیمکت تیم رومانیایی

د فوریه 1 , 2021
به گزارش مشرق، پایگاه خبری «پلی‌اسپورت» رومانی با انتشار گزارشی اختصاصی نوشت: «به نظر می‌رسد والتر زنگا 60 ساله گزینه اصلی باشگاه یونیورسیتاتیا کرایوا رومانی برای حضور روی نیمکت سرمربیگری این تیم است».بر اساس این گزارش، سرمربی پیشین تیم‌های سامپدوریا و...