روانخواه: چرا باید دهانم را ببندم و حرف نزنم

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی حکمی امید روانخواه سرمربی تیم نیروی زمینی را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرده است.

روانخواه در این باره گفت: چندی پیش در برنامه 90 مصاحبه‌ای در خصوص شرط‌بندی در لیگ دو انجام دادم و حتی این موضوع را نیز عنوان کردم که در خیلی از تیم‌های زیر 23 سال بازیکن پولی وجود دارد.

وی ادامه داد: درباره این مصاحبه، کمیته اخلاق مرا احضار کرد و مدعی شد که این کار من تشویش اذهان عمومی بوده است اما این را باید بگویم که من راجع به واقعیت‌ها صحبت کردم.

بیشتر بخوانید:

یک استقلالی از فعالیت فوتبالی محروم شد

وی خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق من را 20 میلیون جریمه کرد که من به این رأی اعتراض کردم و گفتم آن را قبول ندارم. بعد از اعتراض من این رأی به 10 میلیون کاهش یافت. بازهم به کمیته اخلاق اعلام کردم که این 10 میلیون را پرداخت نمی‌کنم زیرا این پول هزینه سه ماه زندگی من است. درثانی اگر منِ مربی در خصوص مشکلات فوتبال صحبت نکنم چه کسی باید این حرف‌ها را بزند؟

سرمربی نیروی زمینی خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق به من اعلام کرد تا زمانی که این پول را پرداخت نکنی محرومیتت برداشته نخواهد شد. چرا منِ مربی باید دهانم را ببندم و حرف حق را نزنم؟

روانخواه در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود شاید به خاطر ارتباطش با خطیر شامل چنین محرومیتی شده است، گفت: چه ربطی به خطیر دارد؟ مگر برای ایشان الان محرومیتی در نظر گرفته شده است؟ درثانی آخرین بار من ایشان را چهار ماه پیش در مراسم ختم دیدم!

نامه کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت روانخواه به ابراهیم شکوری، دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال و همینطور حسن شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران را در زیر مشاهده می‌کنید:

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش سعادتمند به تهدید دیاباته

چ مه 13 , 2020
به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر شیطنت های خبری سبب نگرانی هواداران بابت وضعیت شیخ دیاباته شده که باشگاه استقلال با رد این حواشی اعلام می کند: هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. ارتباط صمیمانه و خوبی بین باشگاه با دیاباته وجود دارد و استقلال به تعهدات قرار...