رمضانی: ما تابع ستاد مبارزه با کرونا هستم

به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر و برگزاری دیدار معوقه آبی‌پوشان با فولاد خوزستان، اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان تمرینات منظمی را سپری می‌کنند. کادر فنی با برنامه‌ریزی، تمرینات را اجرا می‌کند و دیدارهای تدارکاتی داشته و خواهیم داشت تا بدون مشکل آماده مسابقات شویم.

بیشتر بخوانید:

حکم عجیب سعادتمند برای یکی از مشاورانش‌+عکس

وی درباره بنری که در تمرینات اخیر تیم استقلال اعضای این تیم برای حمایت از رضا آذری، بازیکن مصدوم آبی‌پوشان آورده بودند، گفت: ما یک تیم و خانواده هستیم و اگر خدای ناکرده برای یکی از اعضا مشکلی پیش بیاید، همه توان‌شان را به کار می‌برند که مشکل برطرف شود. آذری رباط صلیبی پاره کرده است و امیدوارم سریع‌تر به تمرینات بازگردد. همه منتظر بازگشت رضا هستیم و هر کمکی برای زود برگشتن او انجام می‌دهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره برنامه سفر تیم به اهواز و نگرانی‌ها بابت شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: ما بلیت‌ها را برای سوم تیرماه تهیه کرده‌ایم و باشگاه تلاش می‌کند شب بازی با فولاد (4 تیر) با پرواز چارتر به تهران بازگردیم. تمهیداتی برای سفر اندیشیده‌ایم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید. از هواداران دوست داشتنی‌مان در اهواز می‌خواهیم که سمت فرودگاه و هتل نیایند، چرا که یکسری محدودیت‌ها وجود دارد و شرمنده آنها خواهیم شد. همین که در فرودگاه و هتل ازدحام باشد، برای بازیکنان، همراهان تیم و حتی هواداران نگرانی به وجود می‌آورد. اتوبوس تیم‌ برای رفتن به ورزشگاه ضدعفونی خواهد شد و درها نیز بسته است تا کسی وارد یا خارج نشود. قرار نیست میهمان یا هر فردی وارد اتوبوس شود. همان‌طور که وارد استادیوم می‌شویم، همان‌طور برمی‌گردیم. از طرفی، هماهنگی‌هایی داشته‌ایم که از باند فرودگاه مستقیم به خارج از آن منتقل شویم. امیدوارم اتفاق خاصی در ادامه مسابقات پیش نیاید.

رمضانی در مورد اینکه بحث شکایت وینفرد شفر، بویان و ... چه تأثیری روی تیم خواهد داشت، گفت: نمی‌شود گفت بی‌تأثیر است، اما مطمئنم مجموعه تلاش می‌کند که مشکلات برطرف شود و آرامش به استقلال برگردد. این مشکلات قطعا تأثیرگذار است، اما باشگاه تلاش خودش را انجام می‌دهد تا بازیکنان با روحیه بالا و با فراغ بال در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور یابند.

وی در رابطه با وضعیت آمادگی شیخ دیاباته، مهاجم مالی استقلال خاطرنشان کرد: دیاباته از روزی که در تمرینات شرکت کرده است، تلاش می‌کند که آماده شود. تصمیم‌گیری برای استفاده از این بازیکن برعهده کادر فنی است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تومار برخی از مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری برای انصراف از حضور در مسابقات لیگ برتر، گفت: ما جزو اینها نیستیم و شرایط‌مان را اعلام کرده‌ایم. صحبت‌های‌مان را انجام داده‌ایم و دیگر ورود به مسائل دیگری نخواهیم کرد. تمام تمرکزمان روی انجام بازی‌هاست. ما تابع ستاد مبارزه با کرونا هستم و امیدوارم همه چیز درست پیش برود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خیال راحت سعادتمند از پرونده شفر

ج ژوئن 19 , 2020
به گزارش مشرق، هواداران استقلال این روزها نگران پرونده بدهی  باشگاه به بویان و شفر هستند، اما احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه چند روز پیش در جمع خبرنگاران به هواداران آبی‌پوشان اطمینان داد که نگران نباشند و این موضوع را بار دیگر در صفحه شخصی خود ...