رفتار گاز انبری فکری با بازیکنان ادامه دارد/ سجاد آقایی قربانی جدید خودخواهی آقای سرمربی!

سجاد آقایی

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال با توجه به رفتارهای کادرفنی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال روی چمن مصنوعی و در مکانی جدید برگزار شد که بسیاری این تغییر مکان مخفیانه را برای فرار از حضور هوادارن معترض در محل تمرین و ایجاد حاشیه برای تیم تلقی کردند هر چند مربیان استقلال دلیل این تغییر مکان را بازی هفته آینده استقلال مقابل مس سرچشمه و در چمن مصنوعی عنوان کردند.

البته این موضوعی نیست که می خواهیم به آن بپردازیم، موضوع اصلی بازیکن جوان و آینده داری است به نام سید سجاد آقایی که در زمان مربیگری شفر و استراماچونی بازی های درخشانی از خود ارائه داد اما پس از حضوری کوتاه مدت در ذوب آهن و در بازگشت مجدد به استقلال فرصتی برای اثبات شایستگی هایش در اتقلال محمود فکری بدست نیاورد.

کامنت عجیب سید سجاد آقایی در زیر پست اینستاگرامی پیج رسمی باشگاه در اینستاگرام که نشان از بی خبری و بی اطلاعی او از محل و زمان تمرین تیم داشت.

سید سجاد آقایی

به گزارش استقلال نیوز، سجاد آقایی در خصوص بی اطلاعی اش از زمان و مکان تمرین امروز استقلال صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* شب گذشته تا دیر وقت پیگیر زمان و مکان تمرین بود

من دیشب تا دیر وقت بیدار بودم و پیگیری کردم تا در گروه بازیکنان زمان تمرین را اعلام کنند، چون هر شب اعلام می‌کردند. همان موقع هم به یکسری از بازیکنان زنگ زدم و پیگیر بودم اما خبری نشد و به آنها هم نگفته بودند.

* به من نگفتند امروز تمرین داریم!

امروز متوجه شدم که تمرین بوده و به من نگفتند! ظاهراً به تک تک بازیکنان زنگ زدند و به من زنگ نزدند! نمی‌دانم که دلیلش چه بود ولی با این شرایط دیگر من در استقلال نمی‌مانم و جدا می‌شوم.

* فکری گفت به تیم دیگر بروی خوب کار می کنی و به من هجمه وارد می شود!

پیشنهاد دارم و نمی‌خواهم که در استقلال بمانم. من با سرمربی تیم صحبت کردم و گفتم که می‌خواهم جدا شوم. ایشان به من گفتند که وقتی به یک تیم دیگر بروم، خوب کار می‌کنم و به ایشان هجمه وارد می‌شود که چرا از آقایی استفاده نکردی!

* فکری گفت مهاجم زیاد دارد و نمی تواند از من استفاده کند!

من هم به ایشان گفتم که اگر اینطور است پس در همین ‌جا بمانم و بهترین عملکردم را برای تیم بگذارم. فکری در این خصوص به من گفت که در تیم مهاجم زیاد وجود دارد و نمی‌تواند از من استفاده کند. این صحبت‌ها برای دیروز بود و فکر کنم به همین خاطر بود که در تمرین امروز حضور نداشتم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ تمرین شاگردان فکری در زمین چمن مصنوعی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی: امیدوارم شرایط فراهم شود به ایران برگردم؛ هواداران در ایران مرا به یاد دهه‌ 80 و 90  ایتالیا می‌اندازد

ی فوریه 21 , 2021
سرمربی سابق استقلال گفت: خیلی از محبت هواداران استقلال شگفت زده ام و امیدوارم روزی بتوانم محبت آنها را جبران کنم و به ایران بازگردم. به گزارش استقلال نیوز، استراماچونی اخیراً پستی در اینستاگرام منتشر کرد که تعداد بی‌شماری از کاربران ایرانی به آن وا...