رفتار عجیب فولاد خوزستان برای پرونده بلبلی

به گزارش مشرق، در شرایطی که فدراسیون فوتبال چندی پیش باشگاه فولاد خوزستان را به خاطر انتقال غیرقانونی محمد بلبلی از سپیدرود محروم و به پرداخت 50 میلیون تومان محکوم کرده بود، حالا سعید آذری مدیرعامل فولاد با تهیه مدارک و ارسال به فیفا، از استقلال شکایت کرده است.

نکته عجیب اینجاست که آذری مبلغ 22 هزار فرانک سوئیس برای رسیدگی به این پرونده پرداخت خواهد کرد. فیفا نیز برای برگزاری جلسه دادگاه نامه‌ای را به باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار پرداخت 22 هزار فرانک توسط این باشگاه هم شده است.

البته مسؤولان استقلال اعلام کرده‌اند که در این پرونده نه شکایتی دارند و نه به آن ورود خواهند کرد، ولی ظاهراً سعید آذری برای این که ثابت کند فدراسیون  در محکومیت فولاد دچار اشتباه شده، به صورت جدی خواستار رسیدگی به این پرونده و پرداخت 22 هزار فرانک مبلغ هزینه دادرسی است.

مشخص نیست در شرایطی که فدراسیون و مقامات قضایی آن، صادر کننده  احکام در ایران هستند و مرجع رسیدگی به اینگونه موارد بوده‌اند، چرا سعید آذری خواستار پیگیری این پرونده از طریق فیفا شده است. ریشه چنین رفتاری را باید احقاق حقوق دانست یا رفتارهایی خارج از عرف فوتبال با اهدافی دیگر.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احتمال شکایت استقلال از تراکتور در دادسرا به اتهام جعل

س دسامبر 29 , 2020
به گزارش مشرق، محمدرشید مظاهری، سنگربان ملی‌پوش فصل گذشته تیم تراکتور تبریز با فسخ قرارداد یکطرفه‌ای که امسال انجام داد، یکی از سوژه‌های پرسروصدای بازار نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران بود و از آنجا که این بازیکن پیش از بازی مرحله نیمه‌...