رضا رجبی: استقلال فصل گذشته هم یک تیم کهکشانی بود؛ می توان به نقل و انتقالات باشگاه نمره قبولی داد

رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به جز علی کریمی سایر بازیکنان حفظ شدند و برای همین می توان به عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات نمره قبولی داد.

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوصشرایط استقلال و نقل و انتقالات این تیم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* استقلال فصل گذشته هم یک تیم کهکشانی بود

استقلال فصل گذشته هم به لحاظ داشتن مهره‌های کارآمد یک تیم کهکشانی بود و همین که باشگاه توانست مهره‌های خودش را حفظ کند و در برخی از پستها هم با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعف را ترمیم کند، باید به نقل و انتقالات نمره قبولی داد. از بازیکنان اصلی و کلیدی تنها علی کریمی در آستانه جدایی قرار دارد و سایرین همه حفظ شدند. جذب بازیکن هم کاملا منطقی و دور از هیاهو بود. هنوز هم می‌گویم استقلال فصل گذشته هم کهکشانی بود و حفظ همین مهره‌ها باعث می‌شود تیم همچنان کهکشانی باقی بماند.

با حضور ریگی و باقری و چشمی استقلال مشکلی برای مرکز میدان ندارد

بهتر است یک هافبک مثل علی کریمی و با خصوصیات وی جذب شود اما حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، با حضور ریگی و فرشید باقری استقلال مشکلی برای مرکز میدان ندارد. البته اگر من جای مربی بودم روزبه چشمی را هم به خط میانی منتقل می‌کردم تا خیالم از هر جهت راحت شود. این تیم را الان می‌توان گفت یک تیم کامل و این تیم کامل فقط یک مربی کم دارد. واقعا نمی‌دانم گزینه استقلال کیست اما امیدوارم باشگاه هرچه زودتر در باره این پست تعیین تکلیف کند تا هیچ ابهامی باقی نماند.

* با حضور این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر آینده اصلا ناامید نیستم

بر خلاف خیلی‌ها به حضور استقلال در این فصل از لیگ برتر اصلا ناامید نیستم. تیم ما بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و برای رقابت با تیم‌های قوی غرب آسیا چیزی کم ندارد. تنها مشکل آبی‌ها خستگی ناشی از فرسایشی شدن مسابقات داخلی است که شاید سایر تیم‌های آسیایی هم با ان مواجه باشند. اگر ما از گروه خود صعود کنیم و یک مرحله حذفی را هم به سلامتی رد کنیم، آنگاه می توانیم تیم را برای مراحل حساس تر تجهیز و تقویت کرده و شانس مان برای رسیدن به فینال آسیا افزایش پیدا می کند. مهم مسابقات مرحله گروهی است که فعلا در آن قرار داریم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ غیبت مشکوک سعادتمند در جلسه هیئت مدیره استقلال؛ استقلال با یک شرکت تجاری قرارداد امضاء کرد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حجت نظری: سعادتمند خواهان فسخ قرارداد کارگزار باشگاه است؛ از وضعیت بازگشت استراماچونی خبر ندارم

س سپتامبر 15 , 2020
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از وضعیت حضور آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان اطلاعی ندارم.      به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با ایسنا، درباره جلسه‌ای ...