رضایت سرمربی الاهلی از امید ابراهیمی

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال در این فصل بعد از یک سال حضور در یوپن بلژیک دوباره به الاهلی قطر برگشت و به عنوان کاپیتان این تیم قطری این روزها عملکرد خوبی دارد.

الاهلی با رهبری ابراهیمی اکنون با گذشت 7 هفته از لیگ ستارگان با کسب 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد که این جایگاه برای تیم متوسطی مثل الاهلی فوق العاده است.

در همین راستا نیوشا سرمربی الاهلی امروز با نشریه «الشرق» مصاحبه ای تفصیلی انجام داد که در بخشی از آن درباره عملکرد 4 لژیونر خود از جمله امید ابراهیمی ابراز رضایت می کند.

سرمربی الاهلی درباره آینده لژیونرها در نقل و انتقالات زمستانی گفت: به هیچ وجه تغییر در لیست لژیونرهای خود در زمستان نخواهیم داشت. عملکرد تمام آنها رضایت بخش بود و ما به آنها اعتماد داریم و تا پایان فصل به همین ترکیب لژیونرها در بازی ها حضور خواهیم داشت. ما کاندیدای قهرمانی نیستیم ولی تلاش می کنیم تا پایان فصل در میان 4 تیم نخست قرار بگیریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توضیح نورشرق درمورد پرونده شجاع و ویلموتس

د دسامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، جمشید نورشرق درباره دلیل تعدد فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان داخلی در این فصل اظهار داشت: تعداد پرونده های ارجاع شده به کمیته تعیین وضعیت با موضوع فسخ غیرموجه بیشتر از سال های قبل بود که باید آسیب شناسی شود. دلایل مختلفی برای آن مطرح می شو...