راه پیروزی استقلال بر تراکتور

به گزارش مشرق، استقلال پس از هفته‌ها ناکامی، چند وقتی است که روی دور برد افتاده و توانسته در ۵ بازی آخرش برنده از زمین خارج شود. عملکردی که او را دوباره نزد هواداران محبوب کرده است تا هواداران آبی امید زیادی به تیم‌شان داشته باشند. استقلال برای ادامه نوار پیروزی‌های خود کار سختی دارد و باید در تبریز مهمان تراکتور باشد.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت استقلال و تراکتور درباره عملکرد این تیم تا هفته هشتم اظهار کرد: در هفته‌های ابتدایی استقلال نیاز به شناخت و هماهنگی داشت و چند هفته‌ای هست که بازیکنان در حال پیاده کردن تفکرات استراماچونی در زمین هستند. وضعیت مربی ایتالیایی با چند هفته نخست فرق کرده و حالا استقلال تیم خطرناکی است.

بیشتر بخوانید:

هشدار پیشکسوت استقلال درمورد تراکتور

این پیشکسوت استقلال و بازیکن پیشین تراکتور درباره تقابل ۲ تیم در هفته دهم گفت: این بازی عیار استقلال و استراماچونی را مشخص می‌کند. درست است که استقلال در هفته‌های اخیر خوب بوده اما پیروزی برابر تراکتور در تبریز هم سخت است و هم اگر اتفاق بیافتد، استقلال به جمع مدعیان اصلی قهرمانی باز می‌گردد. استقلال در اوایل فصل امتیازات زیادی را از دست داده است و راه حل جبران آن، پیروزی برابر رقیبان مستقیمش در راه کسب لیگ برتر است.

او درباره نقاط قوت و ضعف دو تیم گفت: استقلال اگر می‌خواهد بر تراکتور غلبه کند، نقطه قوتش یا خط هافبک این تیم باید ۲ برابر زحمت بکشند. تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در این دیدار می‌تواند علی کریمی باشد که باید نبض میدان را در دست بگیرد و اجازه خلاقیت به بازکنان هجومی تراکتور ندهد. نقطه قوت تراکتور، علاوه بر حمایت هوادارانش بازیکنان هجومی این تیم هستند که خلاقیت زیادی دارند. ویلیان میمبلای پرویی می‌تواند زهردارترین بازیکن تراکتور باشد که نتیجه را برای این تیم رقم بزند. مدافعان استقلال اگر بتوانند او و سوگیتا را کنترل کنند، زهر تراکتور را در خط حمله خواهند گرفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال در آستانه رکوردی تاریخی

د اکتبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از معدود تیم‌هایی است که در همه ادوار لیگ برتر حضور داشته و با ۳ قهرمانی یکی از تیم‌های پر  افتخار این مسابقات می‌باشد، در حال حاضر به لحاظ کسب امتیاز بالاتر از همه تیم‌های دیگر لیگ برتری قرار دارد و ...