دیاباته: علاقه زیادی دارم تا در دربی حضور داشته باشم؛ من قرارداد دو ساله دارم و بازیکن استقلال هستم

شیخ دیاباته

مهاجم تیم استقلال گفت: من با استقلال قرارداد دو ساله دارم و همچنان تمایل دارم در این تیم بازی کنیم ولی تمام این مسائل را به انتهای فصل واگذار کرده ام.

به گزارش استقلال نیوز،با نزدیک شدن به پایان مسابقات لیگ نوزدهم هواداران تیم استقلال تهران همانند چندفصل اخیر نگرانی‌های فراوانی از بابت جدایی بازیکنان کلیدی تیمشان داشته‌اند.

با وجود اینکه آبی‌ها طی فصول اخیر با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته بازیکنان ارزشمند خود را حفظ کرده و در مقابل بازیکنان ارزشمندی را جایگزین آنها کنند نگران هستند که این فصل هم شاهد قصه‌های تکراری از سوی مدیران باشگاه باشند.

یکی از بازیکنان کلیدی که استقلالی‌ها بسیار امیدوار هستند تا در فصل آتی نیز شاهد نقش آفرینی اش در خط حمله باشنپ، شیخ دیاباته مالیایی است. مهاجم بلند قامت استقلال که از ابتدای فصل اخیر با نظر آندره آ استراماچونی به تهران آمده بود تا به امروز ۱۳ گل در لیگ به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان است.

دیاباته از حضور در تهران خوشحال است و ابراز امیدواری می‌کند تا به همراه آبی‌ها در پایان یک فصل نفس‌گیر بتواند به عنوان جام قهرمانی در جام حذفی دست یابد.

شیخ دیاباته بازیکن خارحی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایلنا در خصوص تساوی دیشب تیمش مقابل پیکان و آخرین وضعیت خودش پیش از شهرآورد حساس تهران،توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

* تلاش می کنیم در بازی اخر پیروز شویم

بازی خوبی را انجام دادیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم که از دست رفت. تیم مقابل هم شرایط خوبی داشت و برای امتیاز گرفتن به میدان امده بود. تلاش می کنیم در بازی اخر پیروز شده و مسابقات را با برد به پایان برسانیم

* علاقه زیادی دارم تا در دربی حضور داشته باشم

این قرعه سخت و بزرگی است. پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسیده و تیم قایل احترامی است. علاقه زیادی دارم تا در این بازی بتوانم حضور داشته باشم چرا که در دو مسابقه این فصل هم به دلیل مصدومیت غایب بودم. مطمئنا در حال حاضر بازی‌های لیگ برای ما اهمیت دارد و پس از آن به پرسپولیس فکر می‌کنیم

* تلاش بازیکنان و کادرفنی کسب یک جام برای هواداران است

قرعه سختی پیش رو ماست و مسلما بازی‌های آسانی پیش رو نداریم. کیفیت و تلاش بازیکنان و کادرفنی ما این است که در این فصل به جام دست پیدا کنیم و مطمئنا اگر استحقاق آن را داشته باشیم به جام دست پیدا می‌کنیم.

* من قرارداد دو ساله دارم و بازیکن استقلال هستم

من قرارداد دو ساله دارم و بازیکن استقلال هستم. فعلا تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و به این مسائل فکر نمی‌کنم. موفقیت استقلال تنها دغدغه فعلی من است و فکر دیگری به غیر از این ندارم.

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ نشانی از تیم رویایی فرهاد نبود؛ پارک پیکان در مسیر آسیایی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خیریت افشای جنجالی قرارداد شیخ دیاباته و بشار رسن/ مقصر اصلی کیست؟

ی آگوست 16 , 2020
سرویس ورزش مشرق - اینکه انتشار قرارداد برخی بازیکنان از بی دقتی برخی مدیران و اعضای هیأت مدیره است یا برخی با قصد و غرض این کار را می کنند را کاری نداریم. مهمترین بخش این ماجرا ابعاد نهفته در این اتفاق است که باعث می شود ذهن مخاطب باهوش خود را به ظرافت...