دکتر کاوه ستوده: باقری فردا تمرین می کند؛ محسن کریمی آماده جراحی می شود!

دکتر کاوه ستوده

پزشک باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال توضیحاتی ارائه داد.

                               

 به گزارش استقلال نیوز، دکترکاوه ستودهپزشک باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

وضعیت فرشید باقری؟

ایشان بعد از مصدومیتش تحت درمان قرار گرفت و بعد از انجام جلسات فیزیوتراپی، توسط چند فوق تخصص مچ مورد معاینه قرار گرفت. بعد از معاینات نظر برخی از متخصصان جراحی و برخی دیگر معتقد بودند که ایشان اگر با فیزیوتراپی و آب درمانی و تمرینات تقویتی و تعادلی بدون مشکل قابل توجه، توانستند به کار خود ادامه دادند جراحی نیاز نیست. از طرفی دیگر در صورت جراحی بازتوانی ایشان طولانی می‌شود و فصل را از دست خواهند داد و در نتیجه با توصیه فوق تخصص مچ، بنا بر این شد که یکبار دیگر به فرشید باقری فرصت داده شود. لذا نامبرده فردا در تمرین استقلال حاضر می‌شود و تست‌های فانکشنال (عملکردی) از او گرفته می شود و اگر مشکلی نباشد، به تمرینات گروهی اضافه می‌شود تا به تیم کمک کند.

* وضعیت دیاباته؟

ایشان با هماهنگی کادرفنی مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته و یکشنبه خود را به کادرفنی معرفی می‌کند. دیاباته هم بعد از تست‌های مربوطه و در صورت عدم مشکل در این تست‌ها به تمرینات اضافه می‌شود تا برای مصاف با سایپا آماده شود.

* وضعیت محسن کریمی؟

محسن کریمی در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی است تا ورم زانویش کم شود و آماده عمل جراحی جهت پارگی رباط صلیبیش شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انصاری فرد: هزینه‌های دادگاه بر عهده استقلال است

د اکتبر 7 , 2019
به گزارش مشرق، محمدحسین انصاری‌فرد پس از اعلام رأی دادگاه CAS  مبنی بر قهرمانی پرسپولیس گفت:‌ در مراسم ختم کاشانی بودیم که این خبر را شنیدیم و اینکه دادگاه بعد از چندین جلسه رای خود را صادر کرد و جام را متعلق به باشگاه پرسپولیس دانست. جام قهر...