دلیل موفقیت پرسپولیس نسبت به استقلال

به گزارش مشرق، مهدی کریمیان در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه استقلال، اظهار داشت: استقلال در فصل جاری چه در زمان استراماچونی و چه در زمان فرهاد مجیدی در زمین خوب بازی می‌کند، اما مشکل کلیدی آن، مدیریت است. متاسفانه استقلال از عدم ثبات رنج می‌برد و دلیل ناکامی چند فصل اخیر این تیم هم، نبود آرامش است.

بیشتر بخوانید:

رفت و آمدهای عجیب در باشگاه استقلال

وی در ادامه در خصوص شرایط لیگ نوزدهم، تصریح کرد: به نظر من به احتمال ۹۹ درصد لیگ برتر در فصل جاری تعطیل می‌شود، چون اصلا شرایط ادامه رقابت‌ها مهیا نیست. این موضوع فقط مربوط به ایران نیست و فوتبال در جهان تعطیل شده و به نظرم بسیاری از لیگ‌های اروپایی هم تعطیل می‌شوند. شاید فقط لیگ انگلیس در شرایط خاص بدون تماشاگر برگزار شود، ولی ما شرایط برگزاری مسابقات را نداریم.

هافبک سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون مقایسه شرایط این تیم با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مقایسه با استقلال در سال‌های اخیر، ثبات بیشتری داشته و به همین دلیل موفق‌تر هم بوده است. پرسپولیس در چند فصل اخیر شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده و بازیکنان این تیم در زمین با هم کاملا هماهنگ شده‌اند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتفاقی عجیب در نظرسنجی AFC؛ مجیدی برنده شد

ج مارس 27 , 2020
به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ظهر امروز (جمعه) پایان نظرسنجی خود درباره انتخاب اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که بر این اساس سیدجلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس با کسب 51 درصد از مجموع 5 میلیون و...