دلیل تاخیر صدور رای پرونده مظاهری چیست؟ / فدراسیون فوتبال غرق در رانت و فساد!

رشید مظاهری

با وجود اثبات دست بردن باشگاه تراکتور در قرارداد دروازبان جدید تیم فوتبال استقلال، فدراسیون فوتبال از صدور رای قطعی در خصوص این پرونده امتناع می‌کند.

به گزارش استقلال نیوز، از لحظه عقد قرارداد رشید مظاهری با باشگاه استقلال و متعاقب آن شکایت باشگاه تراکتور از این دروازبان بیش از ۷۰ روز می‌گذرد اما با وجود آغاز لیگ برتر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق از صدور رای قطعی‌ای این پرونده امتناع می‌کنند.

قطعا از لحاظ حقوقی در پرونده‌ای در قرارداد فی‌مابین دست برده شود و یا به عبارتی دیگر جعل انجام شده باشد، علاوه بر اینکه تمام ادله دیگر طرف جعل‌کننده دیگر مورد قبول واقع نحواهد شد بلکه این عمل جرمی کیفری محسوب شده و پیگرد قضایی خواهد داشت‌.

بنابر‌این دست‌بردن باشگاه تراکتور در قرارداد مظاهری جعل محسوب شده و فدراسیون فوتبال می‌بایست بلافاصله ضمن جریمه باشگاه تراکتور، رای قطعی پرونده را به سود رشید مظاهری اعلام کند.

ولی گویا روابط پنهانی و دست‌های پشت پرده ابعاد‌ این پرونده را به مسیری دیگر سوق داده‌اند.

رشید مظاهری که هفته اول لیگ را به دلیل این بلاتکلیفی از دست داد و قطعا به هفته دوم و بازی مقابل فولاد هم نخواهد رسید در استوری اینستاگرام خود نسبت به تاخیر در صدور رای و برقراری عدالت توسط فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد:

استوری رشید مظاهری

به گزارش استقلال نیوز، اگر مظاهری به تیم دوم پایتخت پیوسته بود هیچگاه با چنین مواردی روبرو نمی‌شد. به عنوان مثال در خصوص پیوستن ترابی به باشگاه پیروزی در حالیکه بازیکن مرتکب خطا و جرم شده بود(عقد قرارداد با تراکتور و..) به دلایلی که همه می‌دانیم پشت درهای بسته پرونده به سود بازیکن بسته شد اما این‌بار در حالیکه همه مدارک و شواهد به نفع دروازبان استقلال است، دوستان می‌خواهند پشت درهای بسته حق را به باشگاه متخلف و مجعول بدهند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ قرارداد بازیکنان جدید استقلال در سازمان لیگ ثبت شد؛ عواقب بازی کردن مظاهری پای خودش است!

وکیل رشید مظاهری در واکنش به اتهامات باشگاه تراکتور/ از این باشگاه به AFC و فیفا شکایت می کنیم

رشید مظاهری: انتقالم به استقلال کاملا قانونی بود؛ مشکلی بابت حضور حسینی ندارم

رشید مظاهری به استقلال پیوست

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۵ آبان

ی نوامبر 15 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۵ آبان ...