دلگرمی استقلالی‌ها به عامل توقف در مسجدسلیمان

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در زمین تهرانسر با صحبت‌های محمود فکری سرمربی آبی‌ها آغاز شد.

پیش از شروع این جلسه تمرینی، محمود فکری با سید حسین حسینی دقایقی صحبت کرد و به او روحیه داد. استقلالی‌ها همچنین در فضای مجازی، با انتشار مطالبی سعی کردند به دروازه‌بان تیم‌شان روحیه بدهند.

سرمربی استقلال نکاتی را درباره شرایط استقلال به بازیکنان بیان کرد و از شاگردانش خواست بی توجه به حواشی، تمرکز خود را حفظ کنند و برای شاد کردن دل هواداران در ادامه لیگ، تلاش کنند.

پس از صحبت‌های او بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند. بازیکنانی که روز گذشته برابر نفت به صورت فیکس بازی کرده بودند، پس از ریکاوری محل تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان بعد از مرور یک تاکتیک تیمی، به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

محمدحسین مرادمند به دلیل فیزیوتراپی و قائدی با اجازه کادرفنی در این جلسه تمرینی غایب بودند و  شیخ دیاباته مهاجم استقلال در این جلسه تمرینی زیر نظر کادرپزشکی به صورت اختصاصی کار کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یاری: می‌خواستم لباس استقلال را آتش بزنم

ش ژانویه 30 , 2021
به گزارش مشرق، بهروز یاری که میهمان برنامه امروز (۱۱ بهمن) دایره طلایی بود، در مورد اینکه پیش از انتخابات فدراسیون کشتی یکی از حامیان علیرضا دبیر بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم اسفند سال ۹۷ بود که در محفلی بودیم، علی دبیر تمایل داشت به فدراسیون بیاید. ما ...