دلایل نتیجه‌ نگرفتن استقلال

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص عملکرد استقلال در هفته های اخیر گفت: متأسفانه این روزها استقلال به یک بحران نتیجه گیری رسیده است و این تیم نمی تواند نتایج خوبی کسب کند. دو شکست پیاپی، حذف از رقابت های جام حذفی باعث شده تا بازیکنان این تیم استرس بالایی داشته باشند و نتوانند نمایش خوبی از خود به جای بگذارند.

وی افزود: تغییرات بسیار زیاد در ترکیب، جابجایی بازیکنان در پست های مختلف، نبود یک مربی خوب در کنار شفر باعث شده که این تیم نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. به اعتقاد من شجاعت از استقلال گرفته شده و این تیم همانند نیم فصل سال گذشته که مقابل هر تیمی قرار می گرفت تنها به برد فکر می کرد دیگر چنین تفکراتی در این تیم وجود ندارد و این مسئله باعث شده تا هواداران هم به شدت نگران این قضیه باشند.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: هر بازی یک ترکیب باعث شده تا حتی هواداران هم سردرگم شوند. آنها همیشه آرزوی این که استقلال با یک ترکیب در چند بازی به میدان برود را داشته و دارند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: با این روش مطمئنا استقلال به جایی نخواهد رسید و هر هفته بازی ضعیف تری از خود ارائه می دهد. آبی پوشان مقابل ماشین سازی تنها یک خطر جدی آن هم در دقایق پایانی داشتند و در طول بازی اصلا شاهد نبودیم که دروازه بان ماشین سازی تبریز برای گرفتن توپ مهاجمان استقلال به زحمت بیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که کمیته فنی در این شرایط چه نقشی می تواند داشته باشد؟ گفت: کسانی که در کمیته فنی هستند از تجربه بالایی در سابقه مربیگری و بازی برخوردارند و مطمئند در این شرایط بحرانی حتماً باید جلساتی را برگزار کنند که سرمربی در آن حضور داشته باشد و به او کمک کنند. یکی از دلایلی که متأسفانه این روزها نقش کمیته فنی کمرنگ شده این است که کمتر با شفر، صحبت می کنند. جلسات کمیته فنی با سرمربی باید به صورت پنهانی برگزار شود و کسی از این موضوع مطلع نباشد اما متأسفانه سه روز قبل از شروع جلسه، تمام رسانه ها از این موضوع باخبرند و همه منتظرند تا جلسه تمام شده تا ببینند ماحصل این اتفاق چه بوده است.

ورمزیار اظهار داشت: کمیته فنی باید از شفر بخواهد که چرا چنین نتایجی را می گیرد. آنها باید هم او را بازخواست کنند و هم راهکار به او نشان دهند تا بتوانند نقش موثر خود را در استقلال نشان دهند.

پیشکسوت استقلال در خصوص صحبت های مبنی بر برکناری شفر از استقلال هم یادآور شد: این تغییرات کمکی به تیم نخواهد کرد. باید بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شود و کسانی که واقعا عملکرد قابل قبولی نداشتند، کنار گذاشته شوند. متأسفانه باید بگویم این روزها یک جنگ نرم بین برخی بازیکنان و شفر به وجود آمده که این ضربه بدی به استقلال خواهد زد. وحدت و همدلی همانند فصل پیش در استقلال وجود ندارد و شفر باید به عنوان سرمربی تیم با کمیته فنی همراه شده تا بتواند مسائل حاشیه ای را از تیمش دور و به موفقیت دست پیدا کند.

وی در ادامه اظهار داشت: شفر این روزها به کمک نیاز دارد. چه بازیکنان و چه مدیریت و چه کمیته فنی باید به او کمک کنند. استقلال این روزها به یک دستیار باتجربه نیاز دارد تا بتواند هم حاشیه ها را دور کرده و هم به شفر کمک کند تا ازاین بحران عبور کند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که با این وضعیت آینده استقلال را چگونه پیش بینی می کنید؟ گفت: جام حذفی را از دست دادیم و حالا تنها امیدمان به قهرمانی در لیگ برتر است که آن هم کار بسیار سختی است. من به آینده استقلال امیدوارم. اگر یک وحدت و همدلی و یکرنگی در تیم به وجود آید تا در کنار یکدیگر و به دور از استرس و حاشیه بتوانند این تیم را به قهرمانی رسانده و هواداران را از این استرس و نگرانی بیرون کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کنایه سنگین گلر پرسپولیس به استقلالی‌ها

د نوامبر 12 , 2018
به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فینا...