دعوت از کنعانی زادگان عجیب بود

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص دیدار روز پنجشنبه ایران برابر عراق گفت: دیدارهای ایران و عراق همیشه حساسیت بالایی دارد و دو تیم نمی‌خواهند در مقابل یکدیگر بازنده باشند. فوتبال ما در یک قدمی صعود به جام جهانی است و اگر بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و زیبا پیروز شویم یک بار دیگر راهی جام جهانی خواهیم شد.
وی در مورد ارزیابی اش از تیم ملی عراق گفت: عراق یک تیم کاملاً جنگنده است. آنها فیزیکی بازی می‌کنند. خط هافبک پرتلاشی دارند که می‌خواهند با قلدری و انجام بازی درگیرانه، میانه زمین را از آن خود کرده و اجازه ندهند هافبک‌های ما بازی سازی کنند.

بیشتر بخوانید:

اعلام لیست تیم ملی برای بازی با عراق/ دعوت از ۲ استقلالی و مدافع جنجالی!

مربی نساجی در ادامه گفت: ملی پوشان کشورمان باید مراقب حاشیه‌های عراقی‌ها باشند. عرب‌ها همیشه مقابل ما یک بازی جنجالی را انجام داده اند و باید بازیکنان ما اسیر این حواشی نشده و تنها تمرکزشان بر روی پیروزی در این دیدار باشد. ما بازیکنانی داریم که در خارج از کشور مشغول هستند. مطمئناً آنقدر تجربه بالایی دارند که اسیر این حواشی نشده و با آرامش کامل بازی خودشان را انجام می‌دهند.

بیانی در خصوص لیست دعوت شدگان به تیم ملی و حضور عجیب کنعانی زادگان گفت: انتخاب بازیکن در تیم ملی سلیقه‌ای است. هر مربی یک نظری دارد و باید به انتخاب او احترام گذاشت. البته او باید پاسخگوی هر اتفاقی هم باشد اما لازم است تا اجازه دهیم کادر فنی با آرامش کارش را انجام دهد ولی در خصوص دعوت از کنعانی زادگان که مسائل اخلاقی را رعایت نکرده بود بحث‌های زیادی به وجود آمده است.

وی تاکید کرد: چرا باید بازیکنان آماده که در لیگ بازی می‌کنند دعوت نشوند اما بازیکنی دعوت شود که مشکلات زیادی به وجود آورده است. مسئولان فدراسیون فوتبال در این خصوص باید پاسخگو باشند تا مردم هم علت دعوت این بازیکن پرحاشیه را بدانند.

مربی نساجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم طبق وعده‌هایی که داده شده تماشاگران علاقه مند اعم از بانوان و آقایان بتوانند وارد ورزشگاه شده و بازی را از نزدیک تماشا کنند. حضور تماشاگران می‌تواند روحیه خوبی به بازیکنان تیم ملی بدهد و انگیزه بیشتری برای پیروزی آنها برابر عراق باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری در گفت و گو با استقلال نیوز: وضعیت علی چینی تا سه‌شنبه مشخص می‌شود؛ در پشت پرده می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند

د ژانویه 24 , 2022
پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: برای اسکوچیچ متاسفم که آن مدافع بی‌اخلاق را به تیم ملی دعوت و اینگونه او را تشویق کرد. محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) و سرمربی تیم پیشکسوتان این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نی...