دشتی: باشگاه استقلال روی چه حسابی گفته بی‌انضباطی کرده‌ام؟

به گزارش مشرق، علی دشتی درباره اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل بی‌انضباطی از تیم کنار گذاشته شده است، اظهار داشت: مدتی است که پولم را از باشگاه استقلال می‌خواهم که این اتفاق هنوز رخ نداده است. در ادامه به من چک دادند و قرار شد که در دو قسط پولم پرداخت شود. قسط اول پرداخت شد، اما در پرداختی دوم به همه بازیکنان پول دادند به غیر از من و یکی دو بازیکن دیگر.

وی افزود: مسئولان باشگاه برای پرداخت پولم امروز و فردا کردند و به همین دلیل به استراماچونی گفتم مشکل مالی دارم و نمی‌توانم تمرین کنم، چون ممکن است روحیه‌ام خراب شود. او از من خواست که امروز به محل تمرین بروم. استراماچونی به من گفت لباس عوض نکن و کنار تیم باش، اما وقتی محل تمرین را ترک کردم، متوجه شدم باشگاه خبری زده که من بی‌انضباطی کرده‌ام.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: چه بی‌انضباطی کرده‌ام که باشگاه چنین خبری زده است؟ روی چه حسابی گفته‌اند بی‌انضباطی کرده‌اند؟ مشکلی با کسی ندارم که بی‌انضباطی کرده باشم. چون پولم را ندادند، این حرف را زده‌اند؟ فردا باید به باشگاه بروم تا تکلیفم مشخص شود.

دشتی در واکنش به اینکه گفته می‌شود دلیل بازی نکردن او باعث چنین اتفاقی شده است، گفت: اصلا ربطی به بازی کردن من ندارد. بازی کردن بازیکن سلیقه مربی است. یک روز می‌شود که در یک بازی به سیستم مربی نمی‌خورم و بازی نمی‌کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بی انضباطی بازیکن استقلال تایید شد

ش اکتبر 19 , 2019
به گزارش مشرق، علی دشتی بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل بی انضباطی از سوی استراماچونی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است.اما بی انضباطی دشتی در حالی مطرح شده که این بازیکن اعلام کرده مشکل مالی دارد و از ابتدای فصل دریافتی نداشته است. با این وجو...