داستان متفاوت حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال

به گزارش مشرق، با بالاگرفتن بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و خصوصی سازی این دو باشگاه، زمزمه های تیمداری آنها در رشته های غیر فوتبال هم شدت گرفت. باوجود اینکه هر دو باشگاه بدهی های سنگین و زیادی دارند اما گفته می شود به خاطر بالا رفتن ارزش سهام خود، تیمداری در سایر رشته ها لازم است.

فوتسال اولین رشته ای بود که پیرامون تیمداری - غیر از فوتبال - برای استقلال و پرسپولیس مطرح شد. هر دو باشگاه در گذشته صاحب تیم هایی در فوتسال بودند که به خاطر مشکلات مالی و مسائلی نظیر بحث تبانی قید تیمداری را زدند. 

بیشتر بخوانید:

چالش سازمان لیگ فوتسال برای شروع فصل بعدی

بعد از رایزنی های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان لیگ فوتسال هم پیش بینی های لازم را برای تیمداری دو باشگاه در فوتسال انجام داده است ولی داستان سرخابی ها در این زمینه کمی با هم متفاوت است.

استقلال با مدیرعاملی احمد سعادتمند از مدت ها پیش درخواست کتبی خود را برای حضور این باشگاه در لیگ برتر فوتسال ارائه کرد و حتی مذاکراتی برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم ستارگان ورامین انجام داد؛ هرچند که هنوز چیزی به صورت رسمی تایید و قطعی نشده است.

با این حال تیمداری پرسپولیس در فوتسال در حد همان خبر باقی ماند و مسئولان این باشگاه که با چالش های متعدد مالی دست و پنجه نرم می کنند، فعلا قدمی به سمت فوتسال بر نداشته اند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: کلیات حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال تصویب شده است. قبلا هم گفته بودیم که از حضور این دو تیم در فوتسال استقبال می کنیم چون برای خودشان برند هستند و باعث رونق فوتسال می شوند.

جابری ادامه داد: استقلال به صورت مکتوب درخواستش را ارائه کرده و مشتاقانه هم حضور در فوتسال را پیگیری می کند ولی پرسپولیس هنوز درخواست رسمی و کتبی نداده است.

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال و پرسپولیس با خرید امتیاز تیم های دیگر وارد فوتسال می شود و یا قرار است تعداد تیم های لیگ برتر به ۱۶ تیم افزایش یابد؟ گفت: هنوز وارد این قضیه نشده ایم! همانطور که گفتم فقط با کلیات موافقت شده است. منتظریم تا لیگ دسته اول تمام و چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود. بعد از آن تصمیمات لازم را می گیریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانواده بازیکنان استقلال تست کرونا می‌دهند

س جولای 7 , 2020
به گزارش مشرق، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است از خانواده بازیکنان استقلال که دچار بیماری کرونا شده‌اند نیز تست به عمل آید. 9 بازیکن استقلال دچار این بیماری شده‌اند و برای اینکه از سلامت خانواده آنها نیز باخبر شوند قرار است آنها نیز تست کرونا را ا...