خطر محرومیت استقلال از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی!

به گزارش مشرق، در واپسین ثانیه های نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را یکطرفه فسخ کرد تا به نوعی بتوانند به هر شکل ممکن بازیکنی که فتح الله زاده وعده اش را به هواداران داده وارد لیست کنند اما این اقدام باشگاه استقلال ممکن است باعث محرومیت این باشگاه شود.

ظاهرا استقلالی ها معتقدند می توانستند قرارداد یزدانی را به خاطر چند مصاحبه در زمان گذشته فسخ کنند و بابت همین مساله هم اطلاعیه صادر کردند اما اگر این ادعاها محکمه پسند نباشد طبق قانون یزدانی می تواند استقلال را از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم کند. در صورتی که شکایت یزدانی ثبت شود باشگاه استقلال باید قرارداد یزدانی را تمام و کمال پرداخت کند ضمن آنکه ممکن است ۲ پنجره نقل و انتقالات هم محرومیت برای استقلال در نظر گرفته شود.

مشابه این اتفاق ابتدای فصل برای ارسلان مطهری رخ داد و مصطفی آجرولو وقتی متوجه شد ممکن است فسخ قرارداد یکطرفه مطهری منجر به محرومیت این باشگاه شود قید کاوه رضایی را زد و مطهری را در استقلال حفظ کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده: یک بازیکن بزرگ جایگزین یزدانی می شود

ج ژانویه 27 , 2023
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه پس از رفع مشکل پنجره نقل و انتقالاتی استقلال طبق با توافق با گابریل پین آیا مشکلی از ناحیه استراماچونی استقلال را تهدید می‌کند، اظهار داشت: چند روز پیش به دوبی مراجعه کرده و با دوستان خوب‌مان که مدیران باش...